1 dag na menstruatie positieve zwangerschaptest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Semie, 7 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semie

    Semie Lid

    7 jan 2023
    21
    3
    3
    Vrouw
    Hi dames,

    Vraagje, wie herkent dit of heeft hier ervaringen mee?
    Ik heb in augustus mtx injectie gehad na een bbz. Mocht 3 maanden niet zwanger worden en vanaf december mochten wij weer proberen. Mijn ovulatie was op 17 dec, menstruatie 31 dec. Dit duurde ongeveer 5 dagen. Gister moest ik toch even testen en het was echt positief geen knal maar wel duidelijk te zien. Heb nu wel een afspraak voor 16 jan bij de verloskundige. Maar toch wil je graag horen dat dit goed zit. Heeft iemand hier ervaringen mee??

    Groetjes Semie
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je een foto van je test?
    Heb je ovulatietesten gedaan waardoor je weet dat je eisprong op 17 december was?
    Want met een ei op 17 december zou je gisteren op 20 dpo zitten en zou je wel een knaltest verwachten.
     
  3. Semie

    Semie Lid

    7 jan 2023
    21
    3
    3
    Vrouw

    Dankjewel voor je reactie!
    Ja ik heb een ovulatietest gedaan die was toen wel knal, heb het ook gevoeld. Gister ook weer ovulatietest gedaan die was ook al knal en testen waren licht positief. IMG20230106220415.jpg
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Is de onderste de knal positieve ovulatietest?
     
  5. Semie

    Semie Lid

    7 jan 2023
    21
    3
    3
    Vrouw
    Ja, onderste is een ovulatietest. Eerste zwangerschap test begon ik mee toen dacht ik he na mijn menstruatie? Toen nog een test en ook gelijk een ovulatie test erachteraan geplakt. Ik kan me hier niets bij voorstellen..
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Deze ovulatietest is zeker niet positief.

    Als hij zo ook was rond 17 december, dan was je eisprong niet op dat moment.
    Als je eisprong dus (veel) later kan zijn geweest zou het kunnen dat je nu pas Rond de 12 dpo zit ipv je verwachtte 20 dpo.
     
  7. Semie

    Semie Lid

    7 jan 2023
    21
    3
    3
    Vrouw
    Ja, inderdaad ik snap wel wat je bedoeld alleen heb geen foto van 17 dec ovulatietest dus kan het niet vergelijken. Is het wel mogelijk 1 dag na menstruatie positieve zwangerschapstest te krijgen vanochtend ook weer positief?
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan als het geen menstrustie was maar bijv een innestelingsbloeding.
     
  9. Semie

    Semie Lid

    7 jan 2023
    21
    3
    3
    Vrouw
    Blijft eng na zo een bbz meegemaakt te hebben. Ik hoop dat het innesteling is geweest dan.
     

Deel Deze Pagina