Goedemorgen dames, Ik heb een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen..ik zit nu 3/4 dagen voor mijn nod,gisteren keek ik in de spiegel en zag ik over heel mijn borsten ,hals,schouders blauwe aders lopen en dacht jippie nog een teken erbij,want ben al met vlagen misselijk kleine steekjes in de buik. Dus vanochtend stond ik op keek ik nogmaals in de spiegel en weg waren ze, ze zijn nog maar heel licht maar niet zo duidelijk als gisteren..gisteren hebben manlief en ik wel een beetje ruzie gehad, het zou toch niet kunnen dat door die stress het eitje ermee is gestopt om het zo maar ff te zeggen
nee joh niet zo`n gekke dingen zeggen hoor! Misschien wordt je gewoon ongi dat kan ook...heeft niks met blauwe aderen op je borsten te maken. Gewoon afwachten....ik heb ze ook gewoon als ik ongi moet worden
Oh gelukkig maar ik maakte me al zo een zorgen dank je voor je geruststelling..je lichaam kan je gewoon zo misleiden, het ene moment ben je er bijna zeker van dat je zwanger bent en het andere moment word je toch ongi
Ik heb dat ook eigenlijk altijd. 's Ochtends is het ook altijd minder, weet niet waarom. Best kans dat het vanavond weer duidelijker te zien is!
Maar zijn die aderen altijd een teken van zwangerschap? Lees namelijk veel verschillende dingen erover..heb zo de drang om een vroege test te gaan halen want ben nu 4 dagen voor nod en zou een leuk verjaardagscadeau zijn voor mijn moeder die is op mijn nod jarig Of zal ik gewoon nog 2 dagen wachten..haha kan het eigenlijk niet die drang is op de een of andere manier zo groot
zeker wachten tot je nod...zoals ik al zei kan het ook gewoon van je ongi zijn... hoelang ben je al bezig om zwanger te raken?
Dat van die blauwe aderen heb ik 2 dhen geleden bij mezelf ondekt Op me rechterborst wat duidelijker dan mn linkerborst, maar wel aanwezig bijnallebei. Maar sinds gister Zijn ze ineens heeel duidelijk geworden, echt mn tepelhof ziet er aan de rand helemaal blauw door die aders. Ik heb dit echt nooit gehad ook niet als ik ongi moet worden. Maar daarbij heb ik helaas gisteren 3 dagen voor NOD negatief getest! Dus ben bang dat me lichaam me ook dit keer flink in de maling heeft genomen. Donderdag is mn NOD, maar zie er echt tegenop om te testen ( tenminste als het rood nog niet is doorgebroken) Dus meid die aders het kan van alles zijn maar het kan ook niks Zijn, gewoon even afwachten, je nod is bijna.. En betreft het testen raad ik je aan pas te testen op je nod, dat is echt veel beter, anders raak je misschien wel telleurgesteld ( net als mij)
Oh wat een teleurstelling dan idd, dan kan ik beter afwachten tot mijn nod hoe moeilijk dat ook is idd scheelt ook weer wat onnodige centjes
Ja dan ga ik maar testen op mijn nod en tegelijk ook mijn moeders verjaardag dus maar hopen dat ik haar een mooi cadeau kan geven!
Ja precies, dat scheelt zeker! Ik heb de kv 2 voor 5 gekocht, 1 dus gisteren gedaan, en heb er nog 1 over en die doe ik donderdag als ik nog niet ongesteld ben geworden! Succes meis
ik heb altyd van die aders. en ze worden erger tegen mijn nod aan. dus helaas hoeft dat je niets te beloven. indien het wel zo is , maakt een ruzie geen verschil hoor. er zijn vrouwen die zwaar lichamelijk werk verrichten en zwanger zijn/blijken te zijn.... als ie plakt , dan plakt ie succes!
Hey Aardbeitje Ik hoop voor je dat het raak is. Maar je lichaam kan je behoorlijk verkeerde signalen geven. Ik ben gestopt met de pil sinds begin juni. Daarna had ik zulke rare symptomen die ik nier herkende en ik dacht nou.. nu kan het wel eens raak zij.. en iedere keer weer een teleurstelling. het rare is dat ik elke periode weer andere symptomen heb. Nu weer. 3 dagen overtijd en had gevoelige borsten nu niet meer. Maar wel een conctactbloeding tijdens het vrijden. Heb ik een jaar eerder ook gehad en uitstrijkje laten maken maar daar kwam niks uit. kwam door het veranderen van de Pil. volgens de dokter had het met mijn hormonen te maken. Nu weer! dus ja... ik wacht maar af.. over een week ga ik testen. Ik zal voor je duimen op goed nieuws...