Ik twijfel behoorlijk aan de oprechtheid van deze vraag. Maar voor het geval ie echt gemeend is gesteld wilde ik er nog één ding aan toevoegen: Zolang je niet op de hoogte bent van de meest elementaire dingen rondom sex en voortplanting, ben je volgens mij ook absoluut niet toe aan sex! Dan mag je me een oud wijf vinden, maar dat vind ik dus echt. Kom op zeg..je mag ook geen auto rijden zonder theoretische kennis ...
Er is niet meer gereageerd door de persoon die de "vraag" stelde, dus neem aan dat dit een "geintje" was, en dat het niet nodig is er verder op in te gaan......:S ??????
Vind het een beetje een domme vraag...zelfs op jonge leeftijd zou je dit toch moeten weten hoor..... Maar trouwens de starter heeft maar 1 bericht geplaatst op 30 oktober..heeft zich 2 minuten daarvoor aangemeld en is nooit meer terug geweest......beetje vreemd als je antwoord op je vraag wilt hebben. Denk dat er iemand zich verveelde....en wou zien wat de reacties gingen zijn op een 'domme' vraag.... Groetjes, Miranda
Als dit een grap is vind ik het niet grappig! Als het serieus bedoeld is, ga ik me afvragen of je nooit biologie gehad hebt op school!! Ik wou dat ik na een dag al wist of ik zwanger ben ja of nee, maar ik moest toch echt 14 dagen wachten
Je haalt de woorden uit m'n mond haha! Gezien het tijdstip en het feit dat er niet gereageerd wordt denk ik dat we allemaal in de zeik genomen worden overigens!