1 jaar geleden, al n nieuw kindje, maar toch...

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door surf, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik moet het gewoon even kwijt, ik ben er zoveel nog mee bezig de laatste tijd. Ons vruchtje zijn we vorig jaar verloren.
    Ik was in de eerste ronde meteen zwanger van ons tweede kindje, we waren zooooo blij. maar helaas na 9 weken was t hartje gestopt met kloppen.
    die echo waarop dat te zien was is nu bijna een jaar geleden, 3 juni... en op 7 juni ben ik ons vruchtje verloren.
    inmiddels hebben we al een prachtig derde kindje, hij is al 6 weken! maar toch blijft het gemis, ik weet niet of dit normaal is eigenlijk...

    jullie kunnen hier niks mee, maar t helpt mij al dat ik het even opschrijf...
     
  2. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik denk dat het vrij normaal is dat je daar nog regelmatig aan denkt. Misschien juist nu je een kindje van 6 weken hebt. Het idee dat je een paar maanden eerder al zo'n klein hummeltje had kunnen hebben.

    Sterkte
     
  3. beehappy76

    beehappy76 Niet meer actief

    Ik denk ook dat dit heel erg normaal is dat je er nog vaak aan denk. En heel erg goed dat je het van je af hebt geschreven!

    Heel veel sterkte!
     
  4. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel herkenbaar meid
    wij zijn 2 jaar geleden ons ventje verloren, ondertussen ook een zoontje erbij gekregen
    maar toch blijf ik ons ventje missen hoor
    mensen denken vaak wel dat door een volgend kind het over is maar dat is niet zo

    heel veel sterkte!
     
  5. Wonder 1980

    Wonder 1980 VIP lid

    18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ahh meis....ik heb het zelf gelukkig nooit mee hoeven maken, maar ik kan me goed voorstellen dat het gemis blijft. Vanaf het moment dat je een positieve zwangerschapstest in handen houdt, hoort het beebje al bij je...fantaseer je over hoe het eruit zal zien, wat het zal zijn....etc...Vind het heel mooi en goed dat je er over schrijft!

    Sterkte!

    Liefs,

    Wonde
     
  6. Twijfel

    Twijfel Fanatiek lid

    4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ook ik denk nog vaak terug aan mijn mk en dat is toch alweer 6 jaar geleden!
    Denk er op het moment wel vaker aan doordat we weer graag gezinsuitbreiding willen. Ik denk dat het altijd deel van ons gezin uit zal blijven maken. Helaas heb ik geen idee of het een jongetje of meisje was. Je leest hier ook wel eens dat sommigen echt duidelijk gezien hebben dat het een mini baby was, maar dat was bij mij niet zo.
     
  7. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dankjulliewel voor jullie lieve reacties...
    vandaag is het een jaar geleden... wat gaat de tijd toch snel!
     
  8. beehappy76

    beehappy76 Niet meer actief

    Dikke knuf meis!
     
  9. Kwek

    Kwek Fanatiek lid

    16 mei 2009
    3.035
    1.139
    113
    Centrum Belgiƫ
    Sterkte surf - het zal altijd een speciale dag blijven...

    een mede-jan 2010 mama
     
  10. s1980

    s1980 Fanatiek lid

    24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    meid herken het gevoel zo iedere keer weer die datum en de gedachte anders was hij/zij nu zo oud geweest
     
  11. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hier nog maar net geleden dat we ons kleintje van 11w6d zijn verloren, en ook ik denk eraan terug en dat zal ik blijven doen,...
    nu 2 curretages verder en hopelijk is het nu klaar,....en mogen we proberen ook ooit een wondertje te krijgen,....Hopelijk gaat dat nog lukken...
    en jij, gewoon van je afschrijven en blijven denken aan jullie kleintje, dat is erg belangrijk,....
    Het is en blijft erg rot, maar je kon er niks aan doen, probeer je daar bij neer te leggen,...

    Dikke knufff
     
  12. Liesben

    Liesben Niet meer actief

    Ik maak het nu voor de 2e keer mee, en herken de pijn, het verdriet. De datum van de echo, de datum van de curettage. Het blijft je bij.
    Sterkte.
     
  13. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ik heb er tranen van in m,n ogen...heb in jan 2009 na 5 weken ook een miskraam gehad, nu ook een prachtige dochter, maar idd toch nog vaker denken aan hoe t dan was gelopen...strekte...blijft moeilijk ook al was t maar 5 weken, heb vaker comentaar gekregen van "daar kun je je toch nog niet aan hechten" ik zakte door de grond ze moesten eens weten...

    xxx kim
     
  14. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    hey meis
    dat is erg herkenbaar
    in feb 2007 ben ik ook mijn kindje verloren met 15 weken zwangerschap
    en mis het nog steeds hier is het gewoon ons 2e kindje
    dat zal altijd z blijven
    je zal het nooit vergeten
    het is een deel van jou geweest
    sterkte

    hele dikke knuffel
     

Deel Deze Pagina