1 t/m 15 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door TSCM, 2 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSCM

    TSCM Actief lid

    13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ik dacht niet dat deze er al was, dus heb ik hem even aangemaakt.

    Als alles goed blijft gaan, ben ik 2 januari uitgerekend.
     
  2. TSCM

    TSCM Actief lid

    13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018

    1 januari

    2 januari
    TSCM - 32 jaar - 3de kindje

    3 januari

    4 januari

    5 januari

    6 januari

    7 januari

    8 januari

    9 januari

    10 januari

    11 januari

    12 januari

    13 januari

    14 januari

    15 januari



    Afsprakenlijstje:



    In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
     
  3. Plantenbak12

    2 jan 2016
    45
    8
    8
    NULL
    NULL
    Hi,

    Ik schrijf graag mee. Vanmorgen had ik deze test op 11 DPO (denk ik). Nog even afwachten of alles goed blijft gaan dus. Als dat zo is ben ik 11 januari uitgerekend. Half januari ben ik bevallen van ons eerste kindje, dus het is wel een beetje snel. Maar uiteraard is het ontzettend welkom!!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Ha meiden!

    Ah, fijn dat het topic voor 1 - 15 januari is aangemaakt, ik miste 'm al :)
    Ik klets ook graag voorzichtig mee. Vorige week woensdag op 12 DPO positief getest en testen lopen tot nu toe mooi donker op.
    Helaas drie keer eerder vroege miskraam gehad, dus ik ben erg bang dat het weer mis zal gaan... Fingers crossed dus!

    Als alles goed gaat, ben ik 5 januari uitgerekend.
    Eerste echo staat op 22 mei gepland.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      468,8 KB
      Weergaven:
      48
  5. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018

    1 januari

    2 januari
    TSCM - 32 jaar - 3de kindje

    3 januari

    4 januari

    5 januari
    Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM)

    6 januari

    7 januari

    8 januari

    9 januari

    10 januari

    11 januari

    12 januari

    13 januari

    14 januari

    15 januari



    Afsprakenlijstje:



    In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
     
  6. Plantenbak12

    2 jan 2016
    45
    8
    8
    NULL
    NULL
    J
    Je testen zien er mooi uit zeg! Ik ken je angst. Hoop echt voor je dat het deze keer gewoon hartstikke goed blijft gaan!
     
  7. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Ha @Plantenbak12 , mooie test voor 11 DPO!
    En je 2e zwangerschap dus. Ook vroege miskraam (eerder) gehad? Omdat je m'n angst herkent...

    Je hebt 11 DPO getest en bent verrast 'alweer' zwanger te zijn. Waren jullie bewust bezig voor een tweede kindje?
    Super mooi nieuws in ieder geval!
     
  8. Plantenbak12

    2 jan 2016
    45
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ja ik was in april 2015 voor het eerst zwanger. Met 11 weken zagen ze op de echo dat ons kindje heftige afwijkingen had en waarschijnlijk niet levend geboren zou worden. Dit kindje hebben we toen weg laten halen (na heel veel gesprekken en ziekenhuisbezoeken en kansberekeningen). In februari 2016 opnieuw zwanger en met 7 weken een spontane miskraam. In april 2016 zwanger en dat meisje is in januari geboren. Nu voor de 3e keer op rij in april zwanger geraakt. Ik zie best op tegen de onzekere tijd waarvan ik weet dat die eraan komt. Dus in dat opzicht herken ik je angsten zeker.

    We waren niet bewust bezig voor een tweede kindje. Mijn cyclus was na de bevalling snel weer 30 dagen. Echter is mijn eisprong deze maand later geweest denk ik. Dus ik dacht op een gegeven moment wel dat we 'plezier konden hebben' zonder zwanger te raken, maar de natuur dacht er anders over, haha. Maar het is ontzettend welkom, anders had ik wel weer iets aan anti conceptie gedaan. Maar.... Het is weer super spannend! Gelukkig heb ik een goede afleiding aan die kleine van 3.5 maand.

    Hoe oud is jouw eerste?
     
  9. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Wow, wat heftig Plantenbak... Onmenselijk lijkt me dat om je kindje weg te halen, gaat zo tegen je gevoel in... En dan nog weer een mk. Pfff, jij hebt je portie wel gehad.
    Wat heerlijk dat je nu een gezond dochtertje hebt! Enne, in dit topic alleen maar gezonde pakketjes hoor; deal!?

    Hier is mijn test weer wat opgelopen, zelf iets donkerder dan controlelijn, dus donkerder kannie niet worden. Laatste test dus.
    Ben vanaf nu gewoon zwanger tot tegendeel bewezen wordt heb ik besloten :)
     
  10. Plantenbak12

    2 jan 2016
    45
    8
    8
    NULL
    NULL
    Klopt wat je zegt inderdaad. Emotioneel gezien heeft het super veel impact gehad en dat is ook de reden waarom de maanden erna zwanger worden niet lukte denk ik.

    Hoeveel DPO zit je nu?

    Ik had vanmorgen een test van de action gedaan. Morgen weer een kruidvat testje. Ik stop ook als de lijntjes even donker zijn (of die van de testlijn donkerder) :)

    En.... super knap om er zo in te staan hoor! Op naar 22 mei voor je :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Plantenbak12

    2 jan 2016
    45
    8
    8
    NULL
    NULL
    de andere afbeelding was een beetje klein geloof ik
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. TSCM

    TSCM Actief lid

    13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Zo, heftig idd, Plantenbak...

    Ik duim ook voor gezonde plakkertjes hier!

    Ik heb volgende week donderdag een echo. Zal dan ongeveer 6 weken zijn. Ik vind het echt weer reuzespannend... Heb een paar keer licht bloedverlies gehad de afgelopen week. Ik denk gesprongen bloedvaatjes, maar maakt toch onzeker...
     
  13. Plantenbak12

    2 jan 2016
    45
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je daar heel onzeker van wordt. Stopte het tussendoor wel even? Bij mijn natuurlijke miskraam kwam het gewoon op gang als een heel erge menstruatie. Is het bloedverlies ook de reden dat je zo vroeg een echo krijgt? Duimen voor een super mooie echo!!!!
     
  14. TSCM

    TSCM Actief lid

    13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Heb het nu drie keer gehad; gekleurde afscheiding eigenlijk. Tussendoor wel gewoon witte afscheiding. Daarom denk ik dat het steeds een vaatje is dat knapt. Het was ook elke keer een paar uur nadat ik ontlasting gehad had. (Sorry voor het onsmakelijke verhaal :D)

    Voor mijn twee kinderen heb ik een partiële mola gehad. Daarom mag ik telkens een vroege echo (omdat je een iets verhoogde kans hebt, dat nog een keer te hebben). Wilde daar nu geen gebruik van maken, maar door dat bloedverlies heb ik toch maar gebeld. Maar eigenlijk zou ik liever later gaan, want als het hartje nog niet klopt kan ik mij daar weer druk over maken. De vorige twee zwangerschappen klopte het toen twee keer wel, maar weet niet meer zo goed met welke termijn dat precies was. Denk met 6.2 ofzo.
     
  15. Plantenbak12

    2 jan 2016
    45
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ja die termijn is inderdaad of net wel of net niet dat het hartje te zien is. Spannend hoor. Ik moest even opzoeken wat een partiële mola is. Kwamen ze daar achter bij de eerste echo of had je dan ook iets van bloedverlies of iets in die richting?

    Hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes?

    Ik heb vanmorgen op 13 DPO weer getest. Hij was heel mooi opgelopen! Blij!
     
  16. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Fijn Plantenbak dattie mooi is opgelopen!!
    Mijn test van gisteren was 19 DPO.

    TSCM: spannend idd bloedverlies, ook al is het waarsch goed te verklaren...
    Ik heb zelf echo met 7+3 omdat ik anders idd bang ben nog geen hartactie te zien en me dan helemaal druk te maken.

    Saskia, hoe is het met jou?
     
  17. ieniemienie94

    ieniemienie94 Actief lid

    4 mei 2017
    105
    42
    28
    Vrouw
    Gezondheidszorg
    Hoi!
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!

    Ook ik val waarschijnlijk qua uitrekende datum tussen 1 januari en 15 januari 2018! :) Ik weet dit alleen niet zeker omdat ik voor t laatst ongesteld ben geworden op 22 februari.. normaal nooit een cyclus heb langer dan 40 dagen maar pas voor het eerst positief getest heb op dag 63. (De test daarvoor was op dag 56) Verloskundige gaat gewoon uit van het minste en dan zou ik nu 5w+1d zijn. Op 23 mei hebben we een echo dus dan weten we meer! Ik vind deze periode wel super spannend en kan niet wachten tot het zover is!
    Deze zwangerschap kwam als een enorme verrassing, maar is daardoor niet minder gewenst!! :)
     
  18. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Welkom Ienieminie! Wow, wat een verrassing idd na zo'n lange cyclus...
    Hoe donker was je test? Heb je foto?
    Gefeliciteerd in ieder geval! Is dit je eerste kindje?
     
  19. ieniemienie94

    ieniemienie94 Actief lid

    4 mei 2017
    105
    42
    28
    Vrouw
    Gezondheidszorg
    Dankjewel!
    Ja dit is ons eerste kindje! Super spannend! Ik hoop zo dat alles goed gaat.
    De eerste test was licht positief maar is ook savonds gedaan. Gisteren kwam MvM en die was echt donker. Ik zal ze zo toevoegen even kijken hoe dat werkt. ;)
     
  20. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Wat goed zeg dat je meedoet met MvM. Mede daardoor ben ik zwanger geraakt :) Dus dankjewel!
    Zelf start ik pas met MvM als ik een goede echo heb gehad, heb het eerder eens af moeten zeggen vanwege een miskraam met 9 weken en dat was erg confronterend. Nu dus wat voorzichtiger.
     

Deel Deze Pagina