Ja ik was in eerste instantie op 3 juli gezet, en kwam met 20 weken echo eerder uit (vandaag) omdat ze iets voorliep op de meting. Maar we hebben m voor t gemak op 3 juli laten staan omdat ik hier al lekker aan het meeschrijven was, en wilde niet van de lijst ..
Succes @Luipaard88! Nu wel officieel jaloers omdat jij op dezelfde dag uitgerekend bent als ik. Hier nog alles heel rustig en kalm. Wel een baaldag vandaag. Zo moe en dan ook nog eens heel de dag alleen met mn dochter (die heel veel aandacht kan vragen) Gelukkig kwam mijn lieve moeder vanmiddag langs om me te helpen en heb ik een prachtige bos bloemen gekregen.
Luipaard88, zet hem op! Ik had vandaag ook een enorme baaldag. Flinke huilbui en een goede middagslaap heeft gelukkig goed gedaan.
@Nunas nu heb ik alles klaargelegd! Tmoet er gewoon nog in in de valies! Goed e! En nu hopen dak niets vergeten ben. Hier af en toe een minikramp in de buik, verder noppes!! Veel succes voor luipaard88!!!
Zo, vroeg naar bed. Ik ben moe, moe, moe... de omgeving heeft me vandaag plat ge-appt en sms't of er al wat gaande is, allemaal reuze nieuwsgierig. Helaas kan ik nog geen babynieuws melden, de boel is wederom weer stil gevallen hiero.. Grrr ....
De meeste baby's worden tussen week 40 en 41 geboren en die week komt er voor ons aan! Nog heel even doorzetten en geduld
Oh hier een ontzettend zere buik. Heeel harde buiken en krampen en gewoon pijn. Kleine ook nog lekker aan het rekken en strekken... net na uiteten moesten we opa nog naar huis brengen 1u heen en 1u terug. Pffff echt zo pijnlijk. Net ff gedoucht! Maar heeft niks geholpen. Nu maar proberen te slapen....
Hihi romantic herkenbaar hier vandaag ook regelmatig smsjes en appjes "Hoe zit het? Baby?!" Iedereen is mee ongeduldig Aie aie eerstekindje denk je dat het strippen niet aangeslagen heeft? Zou denken dat je nu dan toch al wat moest voelen nee? Ik hoop alsnog dat het zodra voor je begint Luipaard al baby nieuws? Hopelijk gaat alles goed daar!
Alez hup ik ben ook 40w vandaag! Tis men due date 1 juli! waar is die baby?!?! De 8e van de 15 van dit groepje is momenteel aan het bevallen dus we zitten al over de helft! En dat terwijl dit het groepje is van 1 tot 15 juli! En het is vandaag pas de 1e... De eerste 3 in het rijtje (oa Romantic voor 30 juni, ikzelf en eerstekindje) zijn nog steeds ni bevallen. Kom op dames het wordt tijd dat wij eens aan de beurt zijn! !
Goeiemorgen! Gisteren is het bij lichte krampjes gebleven, was heel moe en om 23u gaan slapen. Maar dochterlief dacht daar anders over, zowel die in de buik als die uit de buik. Kheb ook een snotverkoudheid gekregen van hen blijkbaar, kortom. Actieve baby, niet goed geslapen en als ik kon slapen was mijn andere dochter aan het wenen omdat ze waarschijnlijk keelpijn heeft. Daarna de baby in de buik weer wakker... en ik ben wel 5x naar het toilet moeten gaan. Bijna 8u, ben al een uurtje op met zoonlief, papa en dochter liggen nog in bed. Ik ben ook nog wel wat moe. Verder af en toe een minikrampje en niets meer.... dus ja. De weeen afwachten zei de vroedvrouw. Tventje zei gisteren om het eens gezellig te maken maar nadatde vroedvrouw zei dat ze al goed aan het hoofdje kon durfde ik niet. Het was ook al lange tijd geleden. Maar nu heb ik spijt dat ik niets gedaan heb. Het ging mss geholpen hebben? Ma goed, verder afwachten zeker. De baby is nog steeds superactief. Meer dan voor het strippen....
Nog niet wanhopen! Jouw baby komt er heus ook aan En 8 van de 15 moet je wel wat nuanceren, aangezien er inleidingen en keizersneden op medische indicatie tussen zaten. Wie weet bleven onze babies ook wel zitten na de due date Ik hoop dat je je kleine mannetje snel in je armen hebt. Echt heel lang kan het niet meer duren! Hoe dan ook, you're getting closer! X
Hihi ja weet het wel, maar had met al die bekkenpijn gehoopt eens niet voorbij de Due date te gaan... Technisch gezien kan het nog hup hup hup
Zo, heb aardig kunnen slapen en de pijn is wel een stuk minder. Dacht echt weer ff dat het begonnen was!
Hebben jullie ook dat het nog zo onwerkelijk voelt dat er straks (weer) een mini is, ondanks dat het bijna zo ver is? Ik probeer het me steeds voor te stellen, maar echt lukken doet het niet. Ik ben zo benieuwd naar hoe ze eruit ziet, doet en ruikt! En hoe onze oudste gaat reageren op haar komst! Nog max. een paar weekjes ( ) geduld!
Ja dit heb ik zeker ook! Haast onwerkelijk dat er straks écht een kindje van ons is. En dat dat zomaar eind van de week zou kunnen zijn. Heb helemaal dat gevoel niet. Ik hoop het wel overigens, want ik ben ook zó nieuwsgierig!!!
Heel onwerkelijk inderdaad vooral ook omdat er al eentje rondloopt die precies kan vertellen hoe en wat ze wil. Maar ik ben ook zoooo nieuwsgierig! Mijn dochter is er ook heel erg mee bezig. Die zegt steeds broertje daar liggen, broertje speelgoed, broertje straks ook in auto naast .... Zo leuk!
Ooh ja dat gevoel herken ik echt zo erg. Ik zie wel mijn dikke buik maar ik kan het nog niet bevatten dat daar zon af kindje in zit! Dus dat heb je zelfs bij een 2e?! Normaal dus!