♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥ 30-10 (1) Tessa321 (32) 1e (BV-TB) 1 : (2) Maiden (30) (BV-ZH) Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH) 2 : (2) Jusi (30) 2e (FV-ZH) Mamamama (?) ? (?-?) 3: (2) Vegas (32) 1e (BV-ZH) IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB) 4 : (3) Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB) Isade (29) 1e (BV-TB) WausMop (27) 1e (BV-ZH) 5 : (3) Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) Lilian79 (..) 3e (BV-TB) Appelgebakje (24) 1e (BV-TB) 6 : (3) Maggie100 (..) 2e (FV-TB/ZH) Kitty17 (..) 1e (BV-ZH) Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (3) Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH) Hopefulness (26) 1e (BV-ZH) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (1) 2debaby (30) 2e (BV-ZH) 9 : (2) Kimmy80 (32) 2e (BV-TB) Pb1987 (25) 1e (BV-TB/ZH) 10 : (0) 11 : (4) Leentjezh (26) 1e (BV-ZH) Delina (28) 2e (BV-ZH) Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH) Lilotje (26) 1e (BV-ZH) 12 : (4) Tralalala (27) 1e (BV -?) Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH) Wennie1981 (31) 2e (BV-ZH) Lijsterbes (?) ? (?-?) 13 : (1) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) 14 : (2) Donder (..) 1e (BV-ZH) Taco (25) 2e (FV-TB) 15 : (0) 16: (1) Marsim (31) 2e (FV-ZH) Totaal: 34 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis **Sterretjes** *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell Afsprakenlijst: 27 mei Bolkje - Echo geslachtsbepaling 28 mei Marsim - Controle gynaecoloog Hopefulness - Echo geslachtsbepaling 29 mei Jaydee - Controle 31 mei Mama Mars - Controle verloskundige 5 juni Appelgebakje Controle verloskundige 10 juni Bassdevilxs Controle gynaecoloog Tessa321 20 wkn echo! 11 juni Isade Controle 12 juni Hopefulness - 20 wkn echo! 13 juni Kitty17 - 20 wkn echo! Lilian79 - 20 wkn echo! 17 juni Vegas - Controle verloskundige 18 juni Mama Mars - 20 wkn echo! WausMop - 20 wkn echo! Tessa321 Controle verloskundige 19 juni Isade - 20 wkn echo! 20 juni Appelgebakje - 20 wkn echo! 25 juni Bassdevilxs 20 wkn echo! 26 juni Vegas - 20 wkn echo! 28 juni 2debaby 20 wkn echo! 11 juli Marsim - 20 wkn echo! Voor als je het geslacht weet het het wilt melden hier is dat leuk om de lijst op te fleuren met nog meer kleur!! Laat even weten of je voor roze of blauw gaat als je het weet! Wil je het niet zeggen of niet weten,kies dan voor oranje!! jongen niet wetend/zeggend meisje Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven,vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen
Wij krijgen een jongetje Boy o boy, dat wordt nog flink nadenken over de naam dus Manlief komt na zijn geniale Henk nu met Wim * zucht *
Goedemorgen! Oh bolkje! Watleuk gefeliciteerd !!! Een jongen! Ik moest wel erg lachen om je zin " na zijn geniale Henk, komt ie nu met Wim" whahahaaaa Hoe gaat t met iedereen? Ik was weer verschrikkelijk vroeg wakker, tja was te verwachten na een dag goed slapen hahaha, mijn zoon houdt me nu al wakker! Dus ik liep alweer om 4.22 over de bodem...grrrrrr....nou misschien dat ik vanmiddag wel ga liggen even een uurtje...vast niet hihihihiii De zo'n is echt al op, wordt weer een prachtige dag( zou fijn zijn, kan m'n was naar buiten want m'n droger is stuk, de vaatwasser ook dus ik schiet lekker op...) Fijne dag!
Gefeliciteerd Bolkje! Wat leuk!! nu idd nog even een naam verzinnen en niet Henk of Wim zo te horen Genietse en vooral, shopse! allemaal stoere, leuke, schattige jongenskleertjes kopen! Ik kan echt niet wachten om te weten wat er in mijn buik zit! Jullie horen het allemaal vanavond of morgen vroeg Liefs, hopefulness!
Wat leuk dat je een jongen krijgt! Je man is dus van de oudbollige namen? Lastig hoor. Ik zit in mijn sportkleding en als ik mijn broodje op heb ga ik dus sporten. Verder huishouden en dat soort dingen, weinig spannend
@ bolkje, gefeliciteerd een jongen, wat leuk. Weer wat meer blauw in de lijst erbij. @ lillian, droger en vaatwasser stuk, gggrrr. Zie je alweer dat we eigenlijk niet meer zonder die dingen kunnen. @ appelgebakje, lekker wezen sporten?
Ja, heb lekker gesport. Merk wel dat ik niet zo druk kan doen met de lage bloeddruk en dan sport ik al op slakkentempo
Aww, flauw hoor Wij zijn er voor beide geslachten ook uit qua naam Het duurt alleen nog tot 20 juni voor we weten welke naam ons spookje krijgt, maar dan moet het spookje er wel even goed voor gaan liggen.
Bollkje....Karel? Nou ik was natuurlijk weer belachelijk vroeg wakker en ging " even" liggen...juist ja wed 3 uur later wakker! Nu dan toch maar even wat doen in huis.....
Haha, nee, geen Karel... Al zou manlief dat vast een geweldige naam vinden Heb net het geslacht aan mijn ouders vertelt. ik wilde eerst tot vaderdag wachten, maar dat lukte natuurlijk niet. Zodra ik het wist moesten zij het ook weten. Dus ik heb ze uitgenodigd of ze wilden komen lunchen. Heb toen pannenkoeken gebakken. Ik had twee pannenkoeken belegd met blauwe muisjes, en dan verstopt onder een bordje. met het smoesje 'ik heb een nieuw recept uitgeprobeerd met iets dat moest smelten...' Toen mochten ze allebei tegelijk dat bordje weghalen en zagen dus die blauwe muisjes. Allebei vonden ze het uiteraard leuk. Mijn vader gelijk: 'o, dan kunnen we met 3 generaties naar het voetballen toe...' (uhm.. pa, ik ben een meisje en ik ga ook al jaaaren met je mee hoor ) maargoed, leuk dat ie zo enthousiast is direct
Zo ik moest weer een heel aantal bladzijdes terug lezen, gezellig Zag wat echos langs komen wat leuk dat er steeds meer het geslacht weten, wordt er zelf ook nieuwsgierig naar. Verder hier een top weekend gehad, lekker gezwommen met de kleine en relaxed aangedaan. Nu deze week 4 daagjes werken en dan weer vakantie gaan een midweek naar zeeland. Hopelijk hebben we goed weer Verder gaat het hier allemaal wel goed, moet morgen naar de vk voor controle. Weer even naar het hartje luisteren, blijft leuk Ik ga weer want er is er hier een aan het mopperen, die moet even bij komen van het weekendje weg..
@ Bolkje: haha, pas maar op dat je niet wordt buitengesloten wat het voetballen betreft. @ Taco: Lekker hoor, met vakantie! Ik ga duimen dat het weer net zo is als vandaag en gister, zou heerlijk zijn aan het strand Hartje luisteren blijft speciaal, ik mag volgende week weer even luisteren. Ik was zo druk bezig geweest vandaag dat ik helemaal een overleg van het vrijwilligerswerk ben vergeten, stomstomstom.
Wat een leuk nieuws: meer blauw op de lijst!! Wat leuk en fijn dat jullie al uit de naam zijn zeg. Als het hier een jongen wordt moeten we heel hard op zoek naar een naam. Meisjes namen trekken me allemaal aan maar jongensnamen blijven maar niet hangen... Ach ja komt vast goed! Zo lekker verkouden hier, heb al bijna een doos tisseus leeg!! En dat met zo'n mooi zonnetje!! Zo langzaam aan begint hier toch ook actie te komen in het verzamelen van babyspullen, jullie hebben me aangestoken!! hihi. Ik moet me heel erg bedwingen ook om geen pretecho in te plannen. Maar goed, ga toch een poging wagen om de twintig weken af te wachten... Succes met de komende controles en geslachtsbepalingen, misschien zien we vanavond al meer rose of blauw??!! Hopefull wacht ik af
Jaaaaaa alle hoop is op hopefullness ! Voor vanavond althans .... Bolkje, vast geen straf dat je niet mee hoeft naar voetbal! Mijn hemel bloedhekel heb ik er aan....tenzij het oranje is, dan sta ik lekker hypocriet op tafels en stoelen te schreeuwen....heb jij lekker de zondagmiddag vrij, top geregeld....nou ik ga afwassen, hopelijk voor de laatste x deze week morgen komt meneertje monteur....en dan ga ik gewoon weer terug naar bed....want ik ben nog steeds kapot! Over babyspul gesproken, zit nu erg te twijfelen tussen de bugaboo Sahara en de joolt day earth....die laatste is wat hoger verder eigenlijk t zelfde....ben eigenlijk welbemieuwd hoe jullie er allemaal uitzien! Nadat ik met m'n suffe snavel heb geposeerd zeg ik....kom maar op! Xxx
Jaja dames!! Nog meer blauw op de lijst, wij krijgen een jongetje!!! We zijn echt super blij!! Alleen jammer dat we zijn gezichtje niet konden zien want hij lag weer met zn ruggetje omhoog.. maaarrrr we mogen binnenkort nog een keer komen voor een tweede poging! SUPER blij!!
Ik vind het echt zeeeer moeilijk om hier een jongetje uit te halen. Maar bijna alle fotos van geslacht zijn een beetje moeilijk te beoordelen voor me! Maar goed ik wilde je eigenlijk gewoon feliciteren!! Een Jongen, geniet er van!!