10 jaar getrouwd.

Discussie in 'De lounge' gestart door jessi, 3 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

    jessi Fanatiek lid

    15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    In juli zijn mijn man en ik 10 jaar getrouwd en nu wil ik iets speciaals doen. Eerst zaten we te denken op opnieuw trouwen ook voor de kinderen maar daar zijn we vanaf gestapt. Nu wil ik iets anders speciaals we hebben 3,5 heftige jaren achter de rug waarin we allebei heel erg naar elkaar terug zijn toe gegroeid en vind dat daarom iets speciaals doen ook wel gepast. Hebben jullie leuke ideeën? Nachtje weg met zijn 2tjes zie ik niet zitten omdat de jongste nergens anders slaapt zonder mij erbij.
     
  2. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Weekend super-de-luxe naar Disneyland Parijs of zoiets? Kunnen de kinderen ook mee. 😊
     
  3. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Wil je iets zonder of juist met de kinderen doen?

    Als ik alleen met mijn man zou gaan, zou ik het leuk vinden om gewoon een heerlijke date te plannen. Dus eerst lekker sjiek uit eten en vervolgens naar het theater, bijvoorbeeld. Of samen een hele dag naar een superluxe wellness center. Of naar een plek die veel voor jullie betekend heeft, bijv locatie van je bruiloft of plek/stad waar je in je verkeringstijd heen ging, dat soort dingen. Of samen juist iets actiefs en spannends doen wat je anders nooit doet: abseilen, motorrijles, paardrijden op het strand, luchtballonvaart, snowboarden, kitebuggyen - nou goed, net iets wat je wel gaaf lijkt maar wat je niet al elke vakantie doet ;)
     
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Wij zijn volgend jaar 10 jaar getrouwd, zijn ook van het idee afgestapt het nog eens te doen. Ik ben nu een tripje naar florida aan het plannen met kids.
     
  5. sem frummel

    sem frummel Fanatiek lid

    21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Wij hebben afgelopen jaar toen we 10 jaar getrouwd watten onze droomreis gemaakt
     
  6. JellaBean

    JellaBean Actief lid

    20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Wij zijn dit jaar ook 10 jaar getrouwd en weet niet goed of ik iets moet doen. Dacht eerder bij 12,5?
     
  7. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Niets moet, he? ;)

    @TS: Inderdaad, wil je iets met of zonder kinderen doen? Met kinderen lijkt een weekend Disneyland of Efteling me erg leuk. Zonder kinderen is het maar net waar jullie interesses liggen. Dagje sauna/wellness, musical, lekker uiteten, dag naar een leuke stad, ...
     
  8. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Mijn ouders geven met elk jubileum een groot diner/lunch voor alle vrienden en familie. Afgelopen keer hadden ze een strandtent afgehuurd. Was geweldig leuk! En kindjes vonden het ook erg geslaagd, lekker op het strand gespeeld de hele dag. Zij zijn zelf daar in de buurt blijven slapen.
     
  9. JustNice

    JustNice Bekend lid

    3 jul 2008
    886
    122
    43
    Zuid Holland
    Wij zijn met ons 10 jarige jubileum gaan uit eten net als alle andere jaren.
    Nu zijn we dit jaar 12,5 jaar getrouwd, en zijn we aan het kijken naar een korte zon vakantie in september.
     
  10. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ik lees mee, wij zijn volgend jaar 10 jaar getrouwd dus misschien kom ik op een idee. Hier ook 3,5 jaar door zwaar weer gegaan, dus fijn om dan wat leuks te gaan doen.
     
  11. Trirani

    Trirani Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.260
    1.090
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Hier ook in juli 10 jaar getrouwd. We hebben een zeilboot, dus als we vrijdag vrij vragen, kunnen we vanaf de donderdag voor onze vrijdag dat we 10 jaar getrouwd zijn, naar de boot een lang weekend doen...

    Grmbl.. ik zie net dat dat niet kan. Kids hebben gewoon school nog. Schoolvakanties zijn erg laat.
     
  12. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Voor dit soort dingen kunnen kinderen toch vrij krijgen?
    Ik zou het gewoon vragen.
     
  13. Trirani

    Trirani Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.260
    1.090
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Dank je, ik ga het proberen!
     
  14. Lousaa

    Lousaa Fanatiek lid

    18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Wij gaan elk jaar luxe uit eten al dan niet met nachtje weg. Het ene jaar is niet bijzonderder dan het andere. Ieder jaar telt. Altijd zonder kinderen. Onze relatie gaat om ons twee. Naar disneyland of zo zou om de kinderen gaan voor mijn gevoel. Ik zou dus ook niet snel een groot feest organiseren bij 10 jaar. Sowieso is het dan 12.5 jaar, 25 jaar, 40 jaar, 50 jaar, 60 jaar wat je viert volgens mij.
     

Deel Deze Pagina