Hmmm ligt dus niet naast de deur Jammer maar helaas voor mij! Had je die speciale kruidkoek met minder vet? Die je met water moet aanmaken?
@MamaRianne: je mag ook wel trots zijn hoor!! @MamavEsmee: Ik geef 3 avonden per week een taalcursus. Laat nog even in het midden welke taal want ik ben volgens mij de enige die dat hier in friesland doet zo ongeveer whahahaha... @hyves: cathelijne 1981 punt hyves punt nl alles aan elkaar en de puntjes vervangen door echte puntjes natuurlijk! Niet dat ik vaak op hyves zit hoor!! Kan ook geen foto's meer uploaden, dan crasht de pc steeds. Stomme site! @Suzanne: lekker afgevallen joh! Soms sta je eventjes stil maar als je gewoon stug doorzet gaat je lijntje vanzelf naar beneden. Geniet van je patatjes! @Kruidkoek: kwijl! Ik kom volgende week wel ffies buurten in Nijverdal hahaha, moet toch richting twente naar mn schoonouders ... maar dan is die kruidkoek vast al op ? === @Hier: ben net weer terug van boodschappen doen. Eerst kar vol bij de aldi gehaald (pfffttt...) en daarna naar de action voor ordners want mn administratie is een chaos. Toen nog langs kruidvat en heb met moeite de 2v5,- laten liggen whahaha... Bij thuiskomst eerst energie en waterbedrijven opgebeld om me aan te melden voor het nieuwe huisje. Nu moet ik nog een rekening betalen en me klaarmaken voor mn avondklasje. Lange dag!! O: grote mok brinta L: ong 300gr pasta met gehakt en groente/tomatensaus A: geen flauw idee. zit nog helemaal vol (ook van de pizza gister) dus zie het wel als ik op 22:00 weer thuis ben. Heb wel gezonde dingen gehaald net!! - 30+ kaas (plakjes, jogging kaas, erg lekker!) van de aldi - kalkoenfilet voor op brood - magere kwark voor vriendlief als ontbijt - magere yoghurt voor mezelf (met wat minder gezonde crunchy) - drinkyoghurt 0% vet met sinaasappelsmaak, omdat ik meer zuivel moet eten/drinken - multivitamine light sapjes voor op t werk - prei, broccoli, kiwi's YUM! Dat wordt preischotel morgen Ben er vanaaf weer. Niet te veel posten want anders kan ik het echt niet meer bijhouden hoor!
Ik ben ongesteld en ik heb net 2 speculaasjes genomen Gelukkig is mijn man over 20 min thuis en dan even flink rennen haha. Morgen eten we bij mijn ouders (mijn ma is jarig) en we gaan chinezen dus overdag rustig aan. Gelukkig moet ik 's avonds naar een ziekenhuis voor een 3 uur durende cursus. Mis ik gelukkig alle lekkere dingen. Woensdag verrassing dag van mijn man (ik weet nog steeds niet wat we gaan doen) Alleen dat het in België is en dat ik 's avonds mag kiezen waar we gaan eten. Nog 2 maanden tempen en als ik dan nog steeds niet zwanger ben gaan we naar de HA ben echt benieuwd. Gelukkig kunnen we er goed over praten en het loslaten ( ik temp omdat de dokter het toch gaat vragen maar heb geen idee wat ik er aan kan zien) Maar we hopen snel in verwachting te zijn.....
mmmmmmmmmmm lekker !!! ben ff kwijt wie het vroeg maar ik eet niet alleen aardappelpuree hoor ik eet er een klein beetje gehaktschotel bij dat is geruld gehakt met champignons en ui en dan mix voor gehaktschotel erdoor .. dat is zoooo lekker ! is tim zijn favo kostje .. en ik kan het ook eten alleen niet te veel
Super de Boer heeft helemaal geen Wagner pizza's!! Belachelijk niet!!! Vriend heeft nu van Dr Oetker mee genomen maar ja daar mag je dan maar eentje van of ik er neem er 2 en dan vanavond gewoon niks meer,jezelf eens verwennen met wat lekkers mag ook wel eens toch dan morgen maar wat strenger zijn MvE heeft ook al genoten van haar Kruidkoekkie hihi!!! Meiden dat verdien ik wel een x he haha
Gelukkig heb je genoten van je Pizza!!! Moet ook weleens kunnen he. Wij zijn net terug van hardlopen en het is KOUD!!! Echt niet normaal maar het geeft wel een voldaan gevoel zo lekker eten als mijn man klaar is met douchen en dan heerlijk uurtje zwemmen! Tot straks allemaal.
Hey All! Ben eerder dan verwacht weer online. Lessen gaan niet door vanaaf. Naja, dan maar een avondje forummen hahaha Pffft, ik kan normaal gesproken niet eens 1 hele pizza op (die met de dunne bodem!) Die Calzone van gister ligt me nog steeds te zwaar. Echt geen trek meer vandaag! Net een boterham gehad maar daar laat ik het verder bij.
Dit waren kleine pizza's he,niet een grote van Dr Oetker hoor Niet zo klein als Picolini's maar ietsje groter
owwwwwwww wat heb ik nu zin in .................... pizza !! haha nou tim ligt op bed die wou weer eens totaal geen avondeten .. grrr maar ik kreeg mijn hoeveelheid eten ook niet op .. da's beter !
Hey meiden, @ Ninien: Wat een superresultaat! Ga zo door! Dat koud hebben, is erg herkenbaar. Ik zit hier s avonds altijd met mn gewone kleding, een extra trui en een deken en dan heb ik t nog koud! @ Isademi: Goede tip. Allemaal naar de miss etam @ Leonie: Ja broeken komen is niet altijd even makkelijk. Heb nu vaak broeken extra lang van miss etam. En (toen ik er nog in paste) had ik altijd broeken van esprit. Die hebben ook veel extra lange broeken. Maar dat past nu dus niet. Heb er nog een hoop liggen. Dus als ik er weer in pas, heb ik weer heeel veel broeken. En geleficiteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Superleuk! En een mooie motivatie voor het lijnen, om lekker slank in de trouwjurk te passen. (is voor mij ook een motivatie, ook al ben ik dan nog niet ten huwelijk gevraagd. Hoop niet dattie me nog heel lang laat wachten) @ MamavEsmee: Fijn dat die halve kilo er weer af is. Staat veel leuker een halve kilo minder! Enne. BLOND is leuk! @ Nicole: Bah ziek beterschap. Hoe was het bij de internist. Wat vond hij/zij van je idee van medicatie verhogen? (dat was jij toch he?) ah ik zie het al. Fijn dat ze je willen helpen. @ Champy: Fijn dat je ondanks je milka reep toch bent afgevallen. @ Jantina: Wat knap van je dochter. Jij bent vast een hele trotse mama. @ Moppie: Spannend bij jou. Ben benieuwd. Ik duim met je mee. @ Mama Rianne: Denk wel dat dat helpt, als je weet dat je bij de dietiste op de weegschaal moet. Dan wil je er wel ECHT iets af hebben Als ik friet eet. Maak ik ovenfriet supercruch (waar suzanne het ook over had) van aviko. Is 155 kcal per 100 gram. En dan weeg ik het inderdaad af. @ Suzanne: Kijk 2.1 kg. Dan is dat stil hebben gestaan ineens niet zo erg meer he? @ Pizza: Ik kan wel anderhalve op als ik mag . (maar ik mag niet). HEERLIJK! Hier niks bijzonders eigenlijk. Hectische dag op het werk gehad. Genoeg calorieën verbrand met een hoop op en neer geren. Net mn avondeten op. Kom vandaag ongeveer op 1200 kcal. Morgen weer lekker een dag vrij. Maar er is genoeg te poetsen, dus zal me niet vervelen. Liefs
ligt eraan welke pizza sommige heb ik een halve zat aan en ik vind die met hotdog en hong mosterdsaus lekker (kwijl loopt in mijn mond) en die kan ik dus wel twee op!! volgens mij zit je dan al vet over je dagquotum heen haha
Mijn dagje: O: 2 knackebrod met slankie 1 beker optimel T: 1 appel 1 sinaasappel 1/2 liter water 1 kop thee L: 1 krentenbol 1 waldkornbol met filet americain 1 cup a soup tomaat 1 kop thee T: 1 kop thee 1/2 liter water A: 150 gram ovenaardappels 100 gram kipfilet (blokjes) 150 gram sperziebonen opgeleukt met; beetje ui knoflook ketjap straks mag ik nog een half zakje snack a jacks. Had gisterenavond zin in iets, maar mocht van mezelf eigelijk geen heel zakje (ivm maximaal aantal calorieen bereikt). Dus heb ik een half gepakt. Die ander helft eet ik vanavond op.
Haha dat denk ik ook. Wij hebben (hadden) altijd die big americains. 1 hele pizza daarvan is 1100 kcal .
Pizza met hotdog? Nog nooit van gehoord! @Hier: Mn moppie is ontzettend krols! Verschrikkelijk! Eerste keer, ze is ong. 10 maanden oud. Gisteravond liep ze de hele tijd rond te purrrrrrr-en en nu is het over gegaan in jankend miauwen en zich steeds voor je voeten op de vloer laten vallen en rollen. Niet normaal meer!! Dit kan ik me echt niet herinneren van mn andere katten...