10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Ik wilde posten maar dat ging niet meer gesloten....

    @MvE ik bedoelde niet dat jij Esmee voor het gemak op bed legt hoor haha maar dat vroegen ze aan mijn vriendin ;) Maar hun dochtertje heeft het ook echt nodig (die vraagt er zelf ook naar)

    Meiden ik ben er morgen vroeg weer Rosahlynn komt weer gezellig... Vanavond eters gehad en gezellig spelletjes gedaan

    Slaap lekker
     
  2. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Goedemorgen meiden!

    Hier weer vroeg dag rosahlynn komt om 07.00 voor een ochtendje erg gezellig!
    Weegschaal was hetzelfde (al heb ik wel eerder als anders gewogen) Vandaag er weer hard tegenaan vanavond misschien sporten (als mijn man het niet erg vind dat ik 5 avonden weg ben:)) Anders ga ik niet...

    @mvE Wat een SUPER gave taart!!! Heb je hem al geproefd?


    Ik ga even een menu plannen tot later...
     
  3. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    goeiemorgen!!

    zit nu ff op vriend zijn laptop mijne heeft het denk ik begeven:( straks ff wegbrengen.

    ga zo eerst lekker zwemmen met sam:)

    menu:
    O: 1 boterham met vruchtenhagel 1 appel glas water kopje thee.
    T: flesje water plakje ontbijtkoek minder suiker.
    L: 3 crackers 2x appelstroop 1x kipfilet glas melk opkikker kip.
    T: kopje thee flesje water banaan.
    A: chili con carne.
    T: kopje thee snack a jack.
     
  4. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Zustertje.. Heel veel mensen denken dat we het voor het gemak doen. Maar Esmee was zondag/maandag en gistermiddag niet naar bed geweest en vannacht is ze van 11.00- 1.00 wakker/onrustig geweest. Vanmiddag dus weer lekker slapen.:D

    Taart.. Heb de taart niet geproefd. Is voor een vriendinnetje :)

    ***

    De weegschaal is stabiel met gisteren!

    Vanmorgen niets in de planning, wil wat dingetjes over taartenbakken uitzoeken en straks een flink stuk met de honden wandelen, Esmee is op de psz, mocht haar " mooie" kleren aan want ze gaan op de foto!:cool:

    Menu:

    O: optimelkwark met muesli en koffie
    T: 2 grote mokken thee en een appel.
    L: 3 broodjes met magerbeleg en tgee
    T: banaantje
    A: Zuurkoolovenschotel.
     
  5. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Nou begint echt op doorslapen te lijken hier. 19.30 tot 05.30. Toen moest ik haar om 08.00 weer wakker maken.
    Moesten vandaag weer naar het kdv. Vond Levi niet leuk.Hele weg heeft hij aan mijn arm lopen trekken dat hij naar huis wou en niet naar Tante nisse ( juf denise is nu zijn tante haha )
    Daar aangekomen Elin aan een leidster gegeven en met Levi geknuffeld, hem laten helpen melk in de koelkast zetten en hem op zijn gemak gesteld. Hij bleef het spannend vinden dus toen kwam Denise met het idee om nog even te bellen zodra ik thuis was, zodat Levi me nog even kon horen. Toen ik net belde was hij alweer lekker aan het spelen en klonk super opgewekt aan de telefoon. is dus echt even dat moment van afscheid nemen wat hem zwaar valt.

    Weegschaal was -2 ons

    Elsie, ow jee lappie kapot.dat is balen
     
  6. 00Wendy00

    00Wendy00 Fanatiek lid

    30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

    Hier nog steeds heel zwak. Maar de weegschaal is wel een stuk liever. Maandag had ik een strenge dag en was er 800 gram af en na de buikgriepdag gister ook 500 gram eraf. Ik wil vanavond wel proberen iets mee te eten maar we hebben alleen nog tomatensoep of spaghetti en al die rode saus lijkt me niet handig voor mijn zwakke maag. Vriendlief gaat straks even naar de supermarkt. Wat is een lichte gezonde maaltijd voor de zwakke maag??
     
  7. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zo even kolven en dan weer verder. ben de plafonranden met een kwarst aan het witten. rotwerk
    Ferry gaat zo weer werken en laat me dat alleen met smoeder :(

    Wendy, ziekzijn heeft iig nog 1 voordeel ;)
     
  8. butterfly24

    butterfly24 Fanatiek lid

    18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag meiden.
    YEEEEEEE hier een reuze lieve weegschaal.
    Ben in een dag alweer een kilo kwijt :D:D.
    Zo, gaat lekker onderweg naar mijn laagste gewicht op mijn banner ;). Alhoewel, weeg nu npg 84.3 hoor, maar zit er weer lekker in en voel me ook weer helemaal toppie.

    Vanmorgen aan de poets en opruim geweest, zo eerst lunchen met de kinderen, de meiden verschonen allebei naar bed. Kan ik even een uur voor school bezig. Vanmiddag komt er een vriendin op de thee.
    Vanavond een vergadering van de OR ( van de opvang ).
    Dus veel te doen vandaag.... ;).

    Eerst lunchen.
     
  9. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    nou laptop staat bij de overburen die hebben een computerwinkel, gelukkig is het te maken!

    vanmorgen lekker gezwommen:)
     
  10. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Elsie.. Handig, zulke buurtjes. En lekker wezen zwemmen, gezellig hoor!

    Wendy.. Ik zou het bij rijst met wat ragout of aardappelpuree met doperwtjes oid houden.

    Kaatje.. Elin doet het goed he?! Is ze verder een makkelijk meisje? Hoor je weinig over krampjes etc.. ;) Jij en schoonmoeder klikt niet zo?:D

    Butterfly.. Fijn dat de weegschaal lief was.. En een nuttige ochtend heb je gehad. Heb je het receptje van de speculaasvlaai?

    ****

    Wat een relaxte ochtend zeg! Heerlijk..

    Na de psz wat boodschapjes gehaald, wil eens wat experimenteren met vullingen dus lekker aan de bak gegaan. taartbodem staat klaar, vulling etc ook. Morgen vullen etc en versieren natuurlijk.. Weet alleen nog niet wat.:(

    Menu is iets veranders..

    L: 1 grote volkorenbol met 1x kaas en 1x appelstroop en thee.
    T: schaaltje kwark
     
  11. butterfly24

    butterfly24 Fanatiek lid

    18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, jeetje, wat creabea ben jij weer. Maar je inspireert mij wel enorm. Ben gisteren aan het neusen geweest op internet. Er is van alles voor cupcakes e.d.
    Zo leuk. En die uitstekers ook.... had onwijs leuke gezien.
    Ga eerst maar beginnen met wat spulletjes van de C1000. Als ik het echt leuk vind ga ik me er in verdiepen. Maureen is bijna jarig, en ik wil een leuke taart of cupcakes bakken. Maar ik denk dat ik nooit tijd heb voor zulke dingen. Maar ja, dat moet je maken he whahaha.
    En het recept voor de vlaai...... die stuur ik vanavond of morgen okeej? Het boek ligt beneden namelijk, en ik zit op zolder.
     
  12. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goed bezig !
     
  13. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd een super makkelijk meisje. krampen zijn zo goed als over.gaat verder lekker in ons ritme mee
    Klikt op zich wel hoor met smoeder ( zolang ik haar niet te veel zie ;) )

    Je hebt de smaak van het bakken te pakken he :D
     
  14. Femke11

    Femke11 Fanatiek lid

    21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Vanochtend na de voeding gekolfd en toen had ik 120 cc! (Myrthe had maar 1 kant gedronken).
    Wat een mooie taarten maak jij toch!

    @Onskleintje: Warme washandjes heb ik nog niet geprobeerd, ga ik zeker proberen, bedankt voor de tip! En lang doorkolven doe ik idd, want vanaf het begin heb ik dat ik een paar minuten veel melk heb, dan even niet en dan komt het weer op gang enz enz.

    @Elsie: Balen van je laptop.

    @Kaatje: Heerlijk die nacht! Heeft Levi het wel leuk gehad vandaag op het kdv?

    @Hier: Vandaag de hele dag bij mijn moeder geweest, was erg gezellig. Kolven ging vanochtend gelukkig weer goed. Nog niet helemaal op het oude niveau, maar kom in de buurt. Vergeten op de weegschaal te gaan vanochtend, maar denk dat het wel OK was.
     
  15. Melanie86

    Melanie86 Fanatiek lid

    26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

    @ Zustertje: Het kan natuurlijk niet elke dag feest zijn op de weegschaal he ;) Was het gezellig met Rosahlynn?

    @ Elsie: balen van je laptop. Hopelijk valt het mee!

    @ Kaatje: Fijn dat Elin zo goed doorslaapt. Hopelijk blijft dat zo! Vervelend dat Levi het zo spannend vind om naar het KDV te gaan. Zal wel wennen waarschijnlijk. Fijn dat hij aan de telefoon weer opgewekt was.


    @ Wendy: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik probeer meestal eerst iets van een beschuitje te eten. Eventueel een groentensoepje ofzo?

    @ Butterfly: Fijn dat de weegschaal weer dalende is! :D

    @ MamavEsmee: Leuk zeg dat je zo aan het bakken bent. Ik wil er ook mee beginnen maar moet eerst wat spullen aanschaffen. Momenteel een beetje krap bij kas, dus zal even moeten wachten. Helaas!


    Hier vandaag wel lekker gewerkt. Ook de laatste dingen voor het uitstapje van zaterdag besproken.

    Vandaag weer ontzettend last van mijn enkel. Eigen schuld, had ik maar niet moeten gaan lopen gisteren. Eigenwijs he?

    Mijn menu:
    O: 2 vitalu volkoren crackers
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

    T: 1 appel

    L: 2 meergranen boterhammen met;
    1 plak 20+ kaas
    200 gram optimel vanille yoghurt met;
    1 peer erdoor

    T: niks

    A: 1 bruine pistolet met;
    20 gram kip-kerriesalade
    1 kom tomatensoep

    Liefs
     
  16. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Kaatje.. Hoe ging het met de kids op het kdv?

    Elsie.. Laptop gemaakt?

    Butterfly.. Je hebt i.d. zoveel leuk spul.

    Melanie.. Mooi menu, balen van je enkel.. :( Betreft het bakken, je kunt het zo duur maken als je zelf wil. Wat wil je precies? Cupcakes of toch taarten? Action en xenos hebben ook erg veel.;)

    ****

    Het kapsel voor de taart die ik vanmiddag gebakken heb is gebroken met snijden..:x Heb nu een nieuwe in de oven staan..:)

    Vanmiddag het blondtaartje naar een vriendin gebracht als verrassing, ze was er erg blij mee. :D Niet geproefd want ze wou hem graag aan haar vriend laten zien.. Hij gaat de vriezer in.. Prima.:)

    Vanavond lekker bankhangen. Alleen nog even de vaatwasser uitpakken als hij klaar is, voor de rest is het netjes hier!:)

    Menu:

    T: optimelkwark en een speculaasje
    A: zuurkoolschotel & kwark na.
     
  17. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    laptop nog niet gemaakt:( ze is nu bezig met maken zal nog wel even duren ben ik bang. hoop dat het goed komt en dat alle foto's er nog op staan..
     
  18. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    pfffff meiden wat gaan jullie hard en ik te weinig tijd!

    IK ben weer aan het werk, en moet veel zelf doen thuis ivm mn man die weinig kan op het moment ( meer invalide dan in werkelijkheid natuurlijk) Heb al 3 erg slechte nachten gehad hierzo, en ben dus gesloopt. Zelf loop ik ook nog met een pijnlijke rug en zenuwpijn in mn bil, dus nee gaat allemaal niet zo soepel.
    1 ding gaat wel goed het afvallen, de aangekomen kilo;s zijn er al weer breed vanaf, nog 9 gram en dan zit ik onder de 100 kilo, doel 1 bijna berijkt!!
     
  19. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    vandaag een goede dag!
    O=brinta (tsja.. helaas elke ochtend. wel makkelijk& ook wel gezellig samen met kleintje klaarmaken, niet echt lekker. Maar mijn zoontje eet het en het liefst samen met mama)
    T=koffie en sultana
    L=3 volkorenboterhammen met hagelslag
    T=koffie
    A=gele en groene tagiatelle met brokkoli en vegetarische balletjes, en een klein beetje campignonsaus. geen toetje gehad
    T=banaan en koffie
     
  20. Melanie86

    Melanie86 Fanatiek lid

    26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ mamavEsmee: Ik wil beginnen met cupcakes en wil (als dat goed gaat) ook taarten proberen. Moet even wachten tot ik weer geld gebeurd heb. Door alle autoproblemen is het deze maand een beetje krap, dus wil niet extra dingen aanschaffen zoals deze dingen. Stel het wel een maandje uit.

    Vanavond gezellig even bij mijn ouders geweest. Nu lekker met de benen omhoog op de bank. Ben moe... vraag me niet waarvan!
     

Deel Deze Pagina