10 november weten we het!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Syrah, 27 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syrah

    Syrah Lid

    11 okt 2005
    23
    0
    0
    Hey mensen,

    Ik heb net een echobureau gebeld om een afspraak te maken voor een pretecho. We willen heel graag weten wat het wordt, dus kunnen bijna niet wachten hihi. Over 2 weken is het zover! Dan ben ik ruim 18 weken zwanger en volgens die praktijk kunnen ze het dan wel zien.
    Spannenddddddddddddddddddddddddddddddd
    :p

    xx Syrah
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Binnen twee weken mag ik ook weer gaan voor een echo. Ben echt benieuwd of we het geslacht van ons wondertje dan ook zullen weten.
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Dat is zo ontzettend spannend en leuk....nog eventjes wachten dames, alvast veel plezier gewenst.
     
  4. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Spannend hoor, veel plezier!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.

    Ik heb maandag mijn 1e echo, dan kun je het geslacht nog niet zien. Maar wij willen het ook niet weten.

    Groetjes, Wendy
     
  5. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik heb donderdag een eerste echo gehad. deze is inwendig gemaakt omdat uitwendig niet goed zichtbaar was (waarschijnlijk door gekantelde baarmoeder,en lag diep verscholen) maar we hebben het gelukkig kunnen zien volgens de echo was het kindje 10w en 3d en 3,7 cm lang. ik schrok eerst van de kleinte, maar ze vertelde dat zij meet van kruin tot stuit en de boeken de lengte weergeven inc beentjes. Volgens de echo is mijn uitgerekende datum 22 mei 2006 maar laten het op 20 mei staan omdat het maar twee dagen scheelt met wat ik dacht. Maar ik ben zo blij dat ik een teken van leven heb gezien nu kan ik het pas echt geloven.
    Ben nu zo gelukkig!
     

Deel Deze Pagina