10 ovulatietesten van wondfo (3x succes mee gehad)

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door bunchy, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.654
    514
    113
    dames,
    ik heb nog 10 wondfo ovulatietesten liggen en een vruchtbaarheidsmetertje (draaischijf ahv menstruatie-cyclus)
    Ik ben er 3x direct zwanger mee geworden (helaas 2x een mk/ma). Er zit geen gebruiksaanwijzing bij maar is op internet wel te vinden (zelfde als die van sensitest bv). Belangstelling: Voor 5,88 inclusief verzendkosten en vruchtbaarheidsmeter zijn ze voor jou! mail me op bunchy79@hotmail.com
    De test detecteert LH (Luteinizing Hormone) in urine. De primaire functie van LH is het vrijgeven van een rijpe eicel in de eierstokken.
    De snelle stijging in de hoeveelheid LH in de urine, de "LH piek" , is het signaal van de start van het ovulatieproces. Deze piek duurt 1-2 dagen, daarna daalt de LH snel naar de normale hoeveelheid. De ovulatie vindt plaats 20-48 uur na de start LH piek. Dit is de meest vruchtbare periode van uw menstruatiecyclus.
    Een zeer eenvoudige test uit te voeren door wat urine op te vangen in een schoon bakje en de test daar gedurende 3 seconden in te houden. Het resultaat kunt u binnen een paar minuten aflezen.
    One Step testen zijn CE gecertificeerd en meer dan 99% betrouwbaar.

Deel Deze Pagina