Op de eerste plaats wil ik zeggen dat ik heel blij ben dat jullie eindelijk over zijn gestapt op het nieuwe forum en fijn natuurlijk dat de meeste hier zo tevreden zijn. Zelf ben ik helaas niet zo tevreden, na bijna 2 jaar hier elke dag geschreven te hebben, vind ik het nu met het nieuwe forum heel erg lastig om alle topics waar ik altijd in schrijf stuk voor stuk steeds terug te moeten zoeken, dit kost erg veel tijd en moeite, waardoor ik vaak geen zin meer heb om te schrijven en terug te lezen als ik eerst steeds het hele forum door moet spitten om te vinden wat ik zocht. Nu weet ik wel dat je je kunt abonneren op een topic, maar het nadeel daarvan is dat je er volgens mij niets aan hebt als je geen emails wilt ontvangen, en dat je even goed eerst je inbox moet openen voor je in je 'eigen' topics komt, een flinke omweg dus, wat eerst met twee drukken op de knop veel makkelijker was geregeld! Mijn vraag is of er geen mogelijkheid is, deze functie weer terug te plaatsten zodat je meteen je eigen topics waar je altijd schrijft kunt overzien en automatisch daarin kunt kijken zonder al te veel zoeken en omwegen? Graag reactie, alvast bedankt!
Dit is hele andere software, het dus even terug plaatsen van onderdelen van een ander forum, werkt helaas niet. In dit pakket zit dit op deze manier. Als je boven in de balk klikt op directe links krijg je een lijst met opties, daar staat tussen mijn onderwerpen. Volgens mij is dat wat je zoekt. groetjes Natasja
Ja dat is inderdaad wat ik zoek!! Fijn dat ik het nu gevonden heb, maakt het een stuk eenvoudiger! Dank je wel!