11+2 zwanger en donkerrood slijm?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door XYessie, 11 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XYessie

    XYessie Lid

    22 aug 2022
    10
    0
    1
    Vrouw
    Hoihoi,

    Vanmiddag nog een leuke echo gehad en naar het hartje geluisterd van onze 2e ! :)

    Maar nu ineens plotseling heb ik bij het afvegen wat donkerrood, draderig slijm verloren.
    Het is niet veel, maar ik heb nog nooit iets verloren qua bloed tijdens de zwangerschap dus ik ben inmiddels in paniek...

    Heb er een foto voor gemaakt om het maandag evt bij de verloskundige neer te leggen maar het weekend begint nu..

    Iemand ervaring?
     
  2. Din

    Din Actief lid

    28 okt 2020
    452
    546
    93
    Vrouw
    Wat kan je hiervan ineens schrikken hè! Het hoeft niks te betekenen. Ik ken een aantal vrouwen in mijn omgeving die dit ook hadden + heftige bloedingen en bij hen was er uiteindelijk niks aan de hand. Zelf heb ik met 4 en 8 weken wat roze verlies gehad met afvegen en nu heb ik m'n dochter op schoot liggen :).

    Als je je erg zorgen maakt zou je ook vanavond of morgen kunnen bellen naar de verloskundige. Weekend of niet, je mag ze altijd bellen, juist bij zorgen!
     
  3. XYessie

    XYessie Lid

    22 aug 2022
    10
    0
    1
    Vrouw
    Ja ik kon even het nummer niet zo vinden en ben toen maar sint maarten mee gaan lopen ter afleiding. Momenteel ook een enorm opgezette buik maar het was ook een drukke dag..

    Ik hou het even in de gaten,
    Zag hier en daar dat het inderdaad ook niks hoefde te betekenen.
    Ik heb gelukkig verder nergens last van.
    Maar schrikken is het zeker..
     

Deel Deze Pagina