11 dpo bruinrood bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Djoess, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Hi allemaal,

    Vandaag ben ik 11 dpo en mijn nod is morgen of zondag (weet het niet helemaal zeker), vandaag rond het avondeten roodbruin bloed bij afvegen. Ik heb geen krampen, wel steken van navel, zij tot vagina. Maandverbandje is schoon, en zojuist met afvegen een heel klein donkerbruin ‘droog’ fliebertje.

    Ik begrijp dat jullie ook geen glazen bol hebben, maar zou dit nou de befaamde innesteling kunnen zijn?

    (Ik heb me al neergelegd bij het feit dat ik doorga naar de volgende ronde en ik ben niet hevig teleurgesteld, enkel nieuwsgierig)
     
  2. romyatilla

    romyatilla Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Het kan een innestelingsbloeding zijn, maar het kan ook heel goed dat je menstruatie morgen of overmorgen gaat doorzetten.

    Op dit moment valt het gewoon niet te zeggen. Als je over 2 á 3 dagen nog niet ongesteld bent, dan kan je met een testje wel even testen en als het een innesteling was, dan moet hij positief aangeven (als het een goede innesteling was)

    xx
     
  3. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik heb precies hetzelfde als jou. Ik blijf stiekem hopen dat het een innesteling is. Maar aangezien de testen wit blijven denk ik dat ik klaar ben voor een nieuwe ronde.
    Wel irritant dat ik pas op dag 21 een ovulatie heb. Die 3 weken duren lang!

    Ik las dat de innesteling 5 dagen voor de verwachte menstruatie plaats vind.
    Het geeft wel hoop dat het bij ons oud bloed is dan he? Jammer genoeg start een menstruatie vaak met hetzelfde oude bloed
    Succes Djoess
     
  4. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Denk dat het een voorbode is van ongi ipv een innestelingsbloeding. Nog even afwachten!
     
  5. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    De stand van vandaag: geen rood bloed, geen krampen. Wel hoofdpijn, enorme boobies, en een soort appelflauwte/wegtrekker midden in de Appie Heijn.

    We wachten af xD
     
    Colinn en Sasja88 vinden dit leuk.
  6. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Lastig te zeggen. Het feit dat je nu geen bloed meer verliest klinkt wel positief. Miss over een paar dagen toch eens een test doen?
     
  7. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    @Djoess
    Hoe gaat het bij jou? Hier wel rood bloed verlies maar nog steeds niet de hoeveelheid die ik had toen ik nog aan de pil was.
     
  8. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Hier 2e (of 4e) dag na NOD toch heel erg ongesteld geworden:cry:
     
  9. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
     

Deel Deze Pagina