11 maanden prik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lara11, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hallo,

ik kom er net achter dat wij de verjaardag van onze dochter 1 dag na haar 11 maanden prikjes hebben gepland. Nu hoor ik best veel verhalen over die inenting. Kindjes zouden er veel last van hebben. Wie kan me vertellen waar ik rekening mee moet houden (oei, ik kan geen vraagteken vinden op mijn nieuwe toetsenbord)

alvast bedankt!
    Amber

ps we vieren haar verjaardag gewoon op tijd maar de afspraak van het cb kon helaas niet eerder

2. jette30

jette30 Actief lid

4 jan 2008
    202
    0
    16
    Nic heeft vandaag de prik gehad (ook wat later dan gepland) maar ik merk er nog niet veel van.
    Heeft ze van de vorige veel last gehad? Anders zou je nu toch ook niet veel verwachten, het is dezelfde prik.
    Leuk he, de eerste verjaardag...!

3. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    die v ons had ook weinig last .sliep alleen wat meer gr gerda

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Het is dezelfde prik die ze al eerder heeft gehad.
    De BMR prik (met 14 maand) kan wel gevolgen hebben...

Heeft ze bij de vorige inentingen ook last gehad dan?!
    Mijn zoontje had nergens last van.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier bij de 11 maanden prik dezelfde reactie als bij de eerdere prikken. Hooguit minder last.

6. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Dewi heeft gisteren de prik gehad en had alleen 's avonds 38* verhoging.
    De dag erna had ze alweer 36.5* en dat bleef zo ongeveer de hele dag.
    Ze was gelukkig vrolijk en druk als altijd.

De kleine van een vriendin had twee dagen 39.5 koorts.

7. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    hhmm julian was echt goed ziek de laatste keer, ik hoop dat hij dat met de 11 maanden prik niet zo is...

8. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ons meisje is bij alle prikken ziek geweest, maar vooral op de dag zelf, dag erna had ze weinig last meer.
    (Maar des te meer had ik t met die gebroken nacht)
    Moet er niet aan denken wat er bij de 14 maanden prik gaat gebeuren.

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. En Marsab, je hebt gelijk, het is dezelfde prik. Waarschijnlijk horen die verhalen bij de 14 maanden prik en heb ik me vergist. Ze reageerde de eerste twee keer heel goed, de derde keer was ze er best ziek van. Dus eigenlijk valt het niet te voorspellen. Ik zal het die dag zo rustig mogelijk voor haar houden en haar verjaardag heb ik ook pas in de middag gepland, als ze op haar fitst is. (ondanks familieleden die van ver moeten komen enhet liefst vroeg op de stoep staan en pas heel laat weer weggaan. Dit keer baken ik het lekker af!)
    (En Jette, inderdaad, heel leuk dat ze bijna haar verjaardag viert! Ik vind het echt een mijlpaal en heb mijn best gedaan om een mooie barbapapataart te laten maken. Ik ben benieuwd!)

Amber

Deel Deze Pagina