3 keer miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Coortje, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coortje

Coortje Niet meer actief

Hallo meiden

Ik ben nieuw hier en kom hier via via!
    Ik heb tot nu toe 3 keer een miskraam gehad. De 1e keer was met 5 weken in 2007. Daarna 2 keer moeder geworden van 2 mooie meiden van 3 en anderhalf. Ik word helaas niet uit mezelf zwanger en krijg daar hulp bij van de gyn. Ik slik medicijnen om een eisprong op te wekken omdat ik pcos heb een geen eisprong heb van mezelf.

Nu ben ik al bijna een jaar weer bezig met zwanger worden en heb ik 3 nov met 7 weken een miskraam gehad en 19 april weer met 5,5 week. Vandaag ben ik weer naar de gyn geweest en gaan we de volgende ronde weer starten. Ook moesten we bloedprikken voor chromosomen onderzoek.

Lief Coortje

2. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Coortjes welkom hier.
    Ik hoop dat je gauw mag vertellen dat je de 12-20-40 weken gepasseerd bent.

grtz

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Inderdaad welkom hier. Hopelijk heb je je portie ellende nu wel gehad en mag de volgende zwangerschap goed gaan!

x Kweenie

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier ook 3 miskramen helaas..
    toen we begonnen voor een eerste kindje heb ik 2x n miskraam gehad.. een keer met 15 wkn en een keer met 6 wkn.. toen een gezond jongetje gekregen.. nu willen we voor een 2e gaan en heb vorige maand een miskraam gehad met 5 wkn.. als t goed is ben ik nu zwanger.. gister positief getest.. hopen dat t dit keer goed gaat!

5. Coortje

Coortje Niet meer actief

Nou dat hoop ik ook!!

Pff wat een ellende lees je hier zeg! Moet ook zeggen dat ik het heel veel hoor de laatste tijd!

Deel Deze Pagina