12 dagen na bevalling nu pil, maar uhh menstruatie nu al :(

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door , 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi Hoi,

    Ik heb nu sinds 12 dagen de pil geslikt.. nu is het wel zo dat ik me niet echt giga lekker voel (griepjes, dus af en toe diarree gehad) maar ga nu net naar de wc en dan zie ik lichtelijk bloed :( dat kan toch helemaal niet of wel soms?
     
  2. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Doordat je diarree hebt kunnen de pilstoffen soms direct weer mee naar buiten komen. Met diarree moet je oppassen, dat verminderd echt de werking van de pil. Daar zou het dus van kunnen komen.

    Een klasgenoot van vorig jaar was zwanger geworden door de pil heen nadat ze een keertje diarree had gehad.
     
  3. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    de eerste maand werkt de pil ook nog niet en is dus niet betrouwbaar!

    verder heb ik geen antwoord op je vraag bij mij kwam het oals gewoonlijk aan het eind van de strip
     
  4. Niet meer actief

    Nee dat ie niet betrouwbaar is kan me neit veel interesseren.... een kindje meer of minder maakt mij niet uit... maar die etter menstruatie vind ik tien keer erger! heb namelijk pcoS en dan wordt je zo en zo nooit ongesteld.. en nu bah bah.... hahaha moest even klagen.. het heeft zich namelijk door gezet.... :(
     
  5. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hey Onze Wonder, wat is PCOS?

    En misschien begrijpen we je vraag niet goed?


    En @ Tweeling: de pil is toch direct betrouwbaar (iig na 7 dagen slikken)? Is mij door de HA-assistente verteld toen ik vorig jaar begon met slikken. Of is het in sommige gevallen anders?
     
  6. Niet meer actief

    pcos is dus geen eisprong hebben dus kans op kindjes is nihil..... wij hebben Joaquin gelukkig mogen krijgen middels hormonen en dergelijke!

    En de pil is pas na 1 maand slikken en een menstruatie verder echt veilig hoor! Niet eerder ;)

    Ben zojuist bij de HA geweest en pil aan de kant gegooid en krijg over een maand de mirena spiraal... dat is tien keer beter dan die flauwe gore pil ;)
     
  7. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik heb ook PCO, ik had juist kort na het stoppen eigenlijk continu een menstruatie. Misschien moet je lichaam weer wennen aan het gebruik van de pil?

    Ben je midden in je cyclus (voor zover je die had) begonnen met de pil?
     
  8. Niet meer actief

    hoi hoi, nope kon gewoon beginnen met de pil... mijn cyclus was niet te gokken dus jah.. maar de ha heeft de mirena spriaal nu geadviseerdd.. het zijn de hormonen ook die me giga gek in de kop maken ;) en de mirena is tien keer minder qua hormoon dus dat zal beter gaan hopelijk.
     
  9. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Misschien dat je nu idd gewoon ongesteld bent, en dat het bij de volgende pilstrip weer netjes op orde komt?
     
  10. Niet meer actief

    maar ben door de pil ongesteld geworden he... en die pil heb ik al weg gegooid, want die pil heeft een te hoge hormoon voor mij. ik raak van die hoogte helemaal in paniek en krijg hele kwade buien over me heen... en dat i niet goed... dus de pil slikken we niet meer
     
  11. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Vervelend! Ik hoop voor je dat de mirena spiraal een beetje werkt voor je!

    Mag ik vragen na hoeveel rondes hormonen je zwanger bent geworden?
     
  12. Niet meer actief

    Ik ben in maart 2005 met de pil gestopt... in juli 2005 kon ik naar de fertiliteiten arts.... dec 2005 heb ik een leo gehad (kijk operatie en hebben ze de overtollige eitjes weggehaald) in febr 2006 heb ik mijn eerste eigen menstruatie gehad... en toen ook clomid geslikt.. ik reageerde daar ook heel fel op! Heb toen iets anders gehad.. ben even naam kwijt... en in juni was ik zwanger... 8 juli mk gehad en toen in september was ik weer zwanger en zie nu een hele gezonden zoon :)

    En hoelang zijn jullie nu al bezig?
     

Deel Deze Pagina