13 dagen na pregnyl 5000 positieve test

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Inge1inge, 1 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge1inge

    Inge1inge Lid

    1 sep 2018
    43
    23
    8
    Vrouw
    Lieve dames,
    Ik ben al lange tijd bezig in het ziekenhuis traject voor ons eerste kindje en helaas nog niet gelukt.
    Nu hebben we vorige week woensdag een tp gehad van een 5/6 dagen jonge cryo.
    De week ervoor heb ik als extra, een pregnyl 5000 gezet.

    vanochtend hield ik het niet meer, ik moest testen.
    Nu ga ik tot aan het bloedprikken door met testen, maar wil graag jullie mening horen als je de test ziet.
    Deze test is van vanochtend, 13 dagen na de pregnyl, en 7 dagen na de cryo tp.

    Over 5 dagen pas voor bloedprikken.

    liefs
     

    Bijgevoegde bestanden:

    PinkLady88 vindt dit leuk.
  2. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Op hoeveel dagen na je eisprong zit je dan nu? 11 dagen?

    Ik zou niet denken dat het nog pregnyl is. Heb je eerder getest wanneer pregnyl uit je lichaam is?

    Ik vind het er goed uit zien voor een test 11 dpo. Spannend! Ik duim voor je!
     
  3. Inge1inge

    Inge1inge Lid

    1 sep 2018
    43
    23
    8
    Vrouw
    13 dagen na de trigger, dus dat is inderdaad 11 dpo.
    Nooit eerder pregnyl gehad voor een tp.

    ik lees dat bij veel mensen de pregnyl er na 10 dagen al uit is, maar vind ook een enkel bericht van dames die met 14 dagen na de trigger nog positief testte.

    toch vind ik het streepje beste donker... morgenochtend weer testen met dezelfde soort test.
     
  4. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik zou het niet denken dat het daarvan is. Spannend!!!!!
     
  5. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    5000 IE Pregnyl zou er met 13 dagen wel uit moeten zijn. Normaliter staat daar maximaal een dag of 9-10 voor. Ik hoop dus voor je dat het een goed teken is, succes!
     
  6. Inge1inge

    Inge1inge Lid

    1 sep 2018
    43
    23
    8
    Vrouw
    Ik hoop het. Maar hou een slag om de arm. Ik ben veel te bang dat het weer niet gelukt is. Het was de laatste cryo, en dan zouden we voor ICSI ronde 5 gaan.
    Het zou zo fijn zijn als dat niet hoeft.

    vanochtend de tweede test gedaan. Vind zelf dat het streepje niet donkerder is dan gister.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Deze lijkt me positief. In de handleiding staat dat tot 10 dagen na de pregnyl je vals positief kan testen. Bij mij is dat 11 dagen erna maar dan echt met de Tuur der tuurstreep. Voorzichtig gefeliciteerd!
     
  8. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Ik zie wel oploop hoor. En een droge met een natte test vergelijken is lastig. Morgen nog een keer testen en dan zie je als het goed is oploop.
     
  9. Inge1inge

    Inge1inge Lid

    1 sep 2018
    43
    23
    8
    Vrouw
    yes, dat ga ik zeker doen. Ik probeerde de foto van gister, toen de test nog nat was, te vergelijken met de natte van vandaag en zag niet echt verschil.

    morgenochtend weer testen, ben benieuwd.
    De tijd gaat zooooo veel langzamer in de 2 wachtweken. En concentreren op mijn werk lukt ook bijna niet meer. Dan duurt de dag lang hoor.
     
  10. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Bij mij was het er na +-9 dagen na plaatsing pregnyl, elke keer wel uit. Deze ziet er goed uit voor 11 dpo. Op 13 dpo nog eens testen? Duim mee dat het positief blijft!
     
  11. Inge1inge

    Inge1inge Lid

    1 sep 2018
    43
    23
    8
    Vrouw
    dank je wel! Kan wel wat duimen gebruiken :)

    van het ziekenhuis gaan ze pas maandag bloedprikken en mag ik de dag erna, dinsdag, een thuistest doen. Dat vind ik wel zo raar. Ik weet maandag met 2 uurtjes na de prik of ik zwanger ben of niet, dan ga je de dag erna toch niet nog testen? maar goed, ik test nu gewoon zoveel zodat ik maandag niet een klap krijg.

    We shall see..
     
  12. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Dat is inderdaad best gek.
    Ja ik had ook nooit genoeg geduld om te wachten, dus begrijpelijk!
    Spannend afwachten!
     
  13. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Ik ga voor je duimen! Ik herken dat heel erg hoor, gewoon beetje lief zijn voor jezelf. Het is echt heel lastig het wachten
     
  14. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.752
    756
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Wauw dat ziet er goed uit hoor! Bij mij was het er na 8 al helemaal uit!

    Eerste test was 9 dagen na de TP. Eerdte twee testen zo’n beetje gelijk en laatste ineens donkerder! Zoals je kunt zien kan 1 dag al heel veel verschil maken in oploop

    Heel veel succes!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Inge1inge

    Inge1inge Lid

    1 sep 2018
    43
    23
    8
    Vrouw
    wauw! Wat een sterke lijn!
    Ik ben vandaag 8 dagen na tp. Wel een tp van 5/6 dagen jong embryo. Hij/zij kroop al voorzichtig uit de schil.

    misschien dat ik zaterdag een donkerdere lijn aantref. Ik hoop het!
     
  16. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    In het begin lopen die testen nog niet zo hard op, zeker niet 1 dag later. Je ziet het verschil dan niet altijd. Ik zie in ieder geval geen afloop, dus denk echt niet dat het van de pregnyl is. Morgen geeft al weer iets meer info.

    het suffe is dat je eerst de hele tijd toeleeft naar een positieve test. En dan heb je een positieve test, maar dan begint het gestress daarover weer. Want eerlijk is eerlijk, een positieve test is een stap verder dan een witte test, maar het kan nog steeds alle kanten op. Maar stiekem alvast een beetje dagdromen kan nu zeker :)

    hoop voor je dat deze blijft plakken. Het is je (en iedereen natuurlijk, maar na zo’n lange weg echt wel wat extra) gegund!
     
  17. Inge1inge

    Inge1inge Lid

    1 sep 2018
    43
    23
    8
    Vrouw
    nou inderdaad. Heb je een positieve, ga je weer twijfelen aan alles.
    Bij mij komt dat echt uit angst. Ik wil niet weer zoveel verdriet en pijn, dus bereid ik me steeds op het ergste voor. Het jammere is dan dus wel, dat ik ook niet meer weet hoe ik van het moment moet genieten en even blij mag zijn.

    Teveel emoties en te snel van hoog naar laag in zo’n traject.

    ontzettend bedankt allemaal voor de reacties! Ik durf misschien wel even blij te zijn :)
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  18. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.752
    756
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik duim voor je en heb er wel vertrouwen in na je testjes!
     
    Inge1inge vindt dit leuk.
  19. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    ik weet precies wat je bedoeld. Als ik voor mijzelf spreek, en ik denk dat er vele een vergelijkbare ervaring hebben, zul je niet die onbezorgde roze wolk zwangerschap hebben waar je misschien van gedroomd hebt. Omdat het startpunt nu zo anders is. Maar het eindresultaat is hetzelfde straks als je hopelijk een prachtige baby vast kunt houden. En het geeft ook niet dat je, je veel zorgen maakt. Het is natuurlijk en hoort er gewoon bij.

    hopelijk kun je in de tussentijd ook af en toe een beetje dromen nu!
     
    Inge1inge vindt dit leuk.
  20. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    We zitten inderdaad in hetzelfde schuitje. Maar het ziet er hoopvol uit! Ik duim met je mee dat hij gaat oplopen. Succes!
     
    Inge1inge vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina