13 hardebuiken in een half uur, voorweeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door lisa84, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Hallo mensen die ook net als ik niet kunnen slapen..
    Ik ben nu bijna 37 weken zwanger en vanacht kan ik gewoon niet slapen. heb bij gehouden hoeveel hardebuiken ik heb en het zijn er 13 in een half uur!! sommige zijn wat pijnlijk die duren ook wat langer. gemiddeld duren ze zo'n 40 sec. maar heb ook van 84 sec gehad. zijn dit voorweeen? en kan je dan wat zeggen over wanneer de baby komt? of kan het als nog 3 weken of langer duren?
    vast het tweede he.. pff ben er al klaar mee. B.I. Moe hardebuiken, misselijk.. van alles wat.
    Wie wil een deeltje overnemen :p
     
  2. Kiraa

    Kiraa Fanatiek lid

    10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    13 in een half uur zijn er nogal wat! Dan heb je ze bijna elke minuut.. Weet je zeker dat je niet al aan het bevallen bent? :D
     
  3. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.490
    859
    113
    Dat zijn er inderdaad voor iemand in rust wel erg veel meid.. Zou toch even de vk bellen..
     
  4. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Om 3 uur in slaap gevallen, na een warme douche. En nu zijn de harde buiken stukken minder. Ben nog niet bevallen haha.. vandaag had ik al een afspraak staan bij de vk dus zal het strqks wel vertellen. .
     
  5. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    Ik ken het ik had om de 3 min pijnelijke harde buiken en dat 4 uur lang is niet fijn je wordt er doodmoe van
     
  6. firsttimemom

    firsttimemom Fanatiek lid

    26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Mijn voorweeën duurde 40 uur, iedere 20 minuten en pijnlijk genoeg om niet van te kunnen slapen of om van wakker te worden... Om de paar uur kwam er regelmaat in, maar die verdween ook weer snel, haha! Toen het eenmaal doorzette had ik er geen vertrouwen meer in, dacht dat het wel weer af zou zakken! Maar de regelmaat bleef!

    Het voelde echt anders dan harde buiken, dat voelt ik meer een naar gevoel, de voorweeën deden echt zeer, moest ze wegzuchten!
     
  7. Wachtende

    Wachtende Fanatiek lid

    29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik wil wel een deeltje overnemen hoor..maar dan wil ik er een ook baby voor terug :p

    Voorweeen kunnen behoorlijk lang duren en zeggen niet altijd wat over hoelang het nog gaat duren. Als het zo door blijft gaan misschien wel even je vk laten weten
     

Deel Deze Pagina