ik krijg een miskraam :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door mandy21, 19 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy21

mandy21 Lid

26 mrt 2008
    15
    0
    0
    goirle
    ik ben zo verdrietig :(
    donderdag ga ik blij naar de verloskundige zolang na uit geleeft eindelijk zou ik me kindje gaan zien toen ze de echo ging doen bleef het erg stil ik kreeg meteen geen goed gevoel.me gevoel had gelijk me kindje bewoog niet meer en het hartje klopte ook niet meer :( ben hier zo verdrietig over het is me 2e miskraam
    ik was 10 weken het was goed gegroei alles mar toch heeft het niet mogen blijven leven :( nu zit me baby nog in me buik en kan ik kiezen of ik af wacht of naar het zieknhuis ga om het weg te laten halen
    maar nu heb k ook gehoord over pillen die de weeen opwekken
    heeft iemand mischien hier ervaring mee ?
    en weet iemand mischien wat het beste is om te doen?
    ik hoop een reactie van iemand te krijgen
    fijn weekend iedereen
    groetjes mandy

2. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Hallo,

Ik heb geen ervaring met de pillen, ik heb een curretage gehad.
    Na de curretage was ik snel van het vloeien af en heb geen buikpijn gehad.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen.

3. maja123

maja123 Actief lid

28 jun 2007
    116
    0
    0
    wat onwijs rot voor je!
    Wat bereft je vraag: ik zou voor curretage kiezen, het is idee is heel erg naar maar lichamelijk gezien valt het reuze mee. Je merkt er niks van (algehele narcose), de pijn erna valt mee en je weet zeker dat je baarmoeder weer goed "schoon"is. Over die pillen hoor je weinig goeds: veel pijn (kramp), kans dat het onvoldoende werkt en je na dagen pijn alsnog gecurreteerd moet worden. Probeer het hier maar eens op te zoeken met de zoekfunctie, er is al veel over geschreven.

Ik heb zelf destijds een curretage gehad en vond dat dus lichamelijk erg meevallen.
    Veel sterkte met het makenvan je keuze en al het verdriet!

4. mandy21

mandy21 Lid

26 mrt 2008
    15
    0
    0
    goirle
    bedankt voor jullie snelle reactie
    ik denk dat ik dan toch maar ga voor curretage
    maar ik wou het eigelijk gaan begraven dus ik weet niet of dat dan ook nog kan maar dat ga ik dan wel uitvragen
    bedankt iig
    groetjes mandy

5. Trees

Trees Niet meer actief

ik ben ook gecurreteerd en heb het begraven. Ik heb er wel heel specifiek om moeten vragen en het was pas de derde keer dat ze dit verzoek kregen, maar het kan. Ik werd wakker op de uitslaapkamer en ze hadden het potje met het vruchtje onder mijn kussen gelegd. Ik vond het fijn dat het ondanks het nare lege gevoel in mijn buik, toch nog een beetje bij me was. Ik ben wel gewaarschuwd er niet meer naar te kijken, want het kan er anders uitzien na een curretage dan bij een natuurlijke miskraam. Dit klinkt misschien wat naar, maar zo heb ik het niet ervaren. Doe wat je gevoel zegt. Heel veel sterkte meis!

6. mandy21

mandy21 Lid

26 mrt 2008
    15
    0
    0
    goirle
    heey trees
    bedankt voor je reactie
    ik wil het ook zeker hebben en ga het dan ook begraven als ik dat niet doe zal ik er voor altijd spijt van krijgen dat weet ik zeker het is tenslotten wel mijn baby morgen naar het ziekenhuis dan ga ik het allemaal uitvragen
    ik zie dat het bij jou ook nog niet lang geleden is
    dus jij ook nog veel sterkte en hoop dat het snel weer raak is!

groetjes mandy

7. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Hoi Mandy,

Het duurde even voor ik kon reageren. Heel veel sterkte met je aankomende miskraam. Hier zul je veel steun kunnen vinden van lotgenoten.

Afgelopen vrijdag ben ik gecurreteerd van ukkie twee van de tweeling. Het is mij heel heel erg meegevallen en heb zelfs een heel fijne dag gehad. Ik heb ukkie 1 in de tuin begraven. |Ukkie twee is in het ziekenhuis gebleven.

Heel veel succes en als je vragen hebt, mail me gerust prive.

8. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Allereerst heel veel sterkte.

Ik heb 2 weken geleden dus wel een miskraam gehad die opgewekt is met tabletten. Het is mij enorm meegevallen, maar bij mij deden ze alles in het ziekenhuis. Ik moest daar dus opgenomen worden totdat het vruchtje mijn lichaam had verlaten. Ik hoor van erg veel dames dat ze de tabletten thuis zelf moeten inbrengen en dat gaat helaas niet altijd even goed. Ik vond de miskraam met tabletten erg "prettig" omdat ik het vruchtje heb gezien en afscheid heb kunnen nemen. Vind het fijn dat ik alles heb meegemaakt van begin tot eind. Ik hoop dat je voor jezelf een keuze hebt kunnen maken.

9. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Heel veel sterkte meid! Erg rot voor je dat je dit moet meemaken!

Misschien heel stom dat ik dit vraag maar had je in de tussentijd niet gemerkt dat er iets mis is? Bijvoorbeeld dat de klachten (zoals je misselijkheid, vermoeidheid, pijnlijke borsten)plotseling verdwenen?

Ben namelijk ook erg bang dat het hartje niet meer gaat kloppen :(
    Moet mijn eerste echo laten doen dus ik leef nu in grote onzekerheid.

Deel Deze Pagina