Pfffff, even ter info: gelukkig ben ik (na een cyclus van 102 dagen en Primolut) eindelijk ongesteld geworden. Hoop dat alles bij iedereen goed gaat komen!
Ik ben nu bijna 8 weken na de curettage ook nog niet ongesteld, nog niet zo lang als jullie, maar bij de vorige curettage was ik na 4 weken ongesteld. Ik heb naar het ziekenhuis gebeld, maar moet gewoon afwachten. Ik moet 7 mei op de uitslag komen van de onderzoeken, waarom ik zovvel miskramen heb gehad. Ik ben nu 35 en ben bang dat er geen kind meer kan komen. Mijn moeder was namelijk met 35 in de overgang, dus ben bang dat ik dat ook heb. Dat zit ook bij de onderzoeken. Als ik 7 mei nog niet ongesteld ben dan vraag ik een inwendige echo om toch even te kijken of alles goed is. Groetjes Gerda
@ Gerda: He, wat een triest verhaal zo he. Ik hoop écht voor je dat het wél nog gewoon kan, en dat eventueel de natuur een handje geholpen kan worden. Veel succes hoor....
Afgelopen vrijdag ben ik dus geopereerd, en gelukkig is alles weggehaald volgens de gyn. Het was idd wat hij vermoedt had; "Een vliesje aan het begin van de baarmoedermond." Ik heb nog wel veel pijn, maar het wordt met de dag wel minder. Het vloeien wordt wel steeds erger, maar dit is niet erg volgens de assistente die ik net aan de telefoon heb gehad. Dat is het genezingsproces. Ik heb nu een spiraaltje, die er 6 weken in moet blijven zitten, en hij mag er daarna als alles goed blijft gaan, eruit.