Gisteren de innesteldag gehad.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Poehbeer, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Volgens het schema zou ik gisteren de innesteldag gehad hebben. Heb hier overdag niks van meegekregen, maar kreeg gisteravond wel pijn onder in mijn rug, onderin mijn buik en had het warm, maar voelde niet warm aan.

Ik zou vanaf 20 november kunnen testen en dat is nou juist het weekend dat we weggaan. Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden, heb daar wel de symptonen voor en dan kan het alleen maar meevallen als het wegblijft. Ik bedoel hoe groot is de kans nou dat je meteen de eerste keer zwanger bent?

We halen daar wel een zwangerschapstest, ookal word ik wel ongesteld. We doen dat omdat we daar geen bekende tegen kunnen komen. We willen gewoon voorkomen dat we er een hier halen en dat we dan juist een bekende tegen komen. Ze horen het wel als het zover is.

Behalve mijn man en ik natuurlijk weten alleen onze beste vrienden het dat we bezig zijn en voor de rest niemand en vind dat wel prettig zo. Anders gaan ze steeds vragen en ben je het al en lukt het allemaal.

Nou maar stiekem wel hopen dat het volgende week uitblijft en dat we die bewuste twee streepjes gaan zien. We willen trouwens de test van Kruidvat zelf kopen en als ik het dan nog niet ben die za of zo testen en dan als het wel zo is, twee dagen later weer en dan naar de huisarts en als het niet zo is, die andere bewaren tot de volgende keer. Vinden het een beetje duur om te testen met een wat duurdere zwangerschapstest en zeker als het niet zo is en volgens sommige is die van de Kruidvat erg goed en is heel gevoelig voor dat stofje wat je met zwanger hebt.

Ik houd jullie op de hoogte.

Poehbeer

Edit Mod:
    Het is niet toegestaan een hele post in kleur/vetgedrukt etc. te plaatsen.

2. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Spannend hoor, je weet maar nooit.
    Misschien toch in 1 ronde raak! Het kan zeker.
    Hoop het voor je.

Gr. Col.

3. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    He Poehbeer!

Spannend! Wij lopen gelijk op! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik al, tegen beter weten in, twee dagen geleden al heb getest. Negatief natuurlijk maar dat wist ik al.
    Ik moet zeggen dat ik al best wel symptonen heb (zere borsten, gerommel in mijn buik, voor mijn innesteldag (gisteren) veel kleine krampjes m.n. aan de linkerkant (daar had ik ook mijn eisprong)), en een ieniemienie beetje witafscheiding. Maar ja, je lichaam kan je flink voor de gek houden :rolleyes: En misschien voel ik ook wel wat ik wil voelen, wishfull thinking zeg maar.

Hopenlijk is het voor ons beiden (en voor alle andere mama's in spe natuurlijk ook) op de 20e raak!

Liefs Duveltje

4. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Oja, ik test ook met de kruidvattesten, heb inderdaad gelezen dat die erg gevoelig is.

Deel Deze Pagina