Meiden luister, 14 okt voor het laatst ongesteld geweest, gisteren moest k weer ongesteld worden maar niet geworden.. ik had afgelopen woensdag al een test gedaan en die was positief. Veel afscheiding gehad de afgelopen dagen en nu net kijk ik en ik zie een beetje bruinig ( ongesteld?) Alleen bij het afvegen Geen rood bloed dus! Ik ben zo bang dat ik gewoon niet zwanger ben .. Wat denken jullie? Ik heb vanvond wel een test gedaan, was niet met ochtendurine maar zag wel een heel lichtje streepje.. Mijn borsten zijn ook gevoelig. Liefs
Bruinverlies komt vaker voor bij prille zwangerschappen (zoek maar eens met de zoekfunctie): een positive test is toch echt zwanger hoor , gefeliciteerd!
Ik denk ook dat je zwanger bent als ik dat zo lees ! Bruinverlies kan in het begin van de zwangerschap. Dat is dan bloed dat bij de innesteling vrij is gekomen maar je lichaam toen niet verlaten heeft. Het is in je baarmoeder gebleven, en oud bloed kleurt bruin. Dat is er dan nu uit gekomen ! Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap toen ik 6 weken zwanger was. Proficiat en geniet er maar van ! Groetjes, NikkiF
Het kan ook komen door geslachtsgemeenschap of persen bij je ontlasting. Heb ik zelf ook gehad en was toch echt zwanger! Geniet ervan meid voor je het weet is het voorbij
ik zou zeggen van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! zelfs als je rood bloed verlies hebt zonder krampen is er meestal niks aan de hand!
Gefeliciteerd ! als iik jullie zo lees zou ik dus ook gewoon zwanger kunnen zijn ik ben een week overtijd, heb nu 3 dagen heeeel minibeetje bruinverlies geen krampen en geen echte ongi te bekennen.. testen waren vorige week negatief.. mischien ga ik aankomend weekend maar weer een testje wagen
zou het gewoon proberen. Sommige testen zijn gevoeliger dan andere, en soms duurt het langer voor je een meetbare hoeveelheid hcg hebt aangemaakt.