14 dagen lichte bloeding

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Onbekendddddd, 28 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onbekendddddd

    Onbekendddddd Nieuw lid

    28 feb 2019
    4
    0
    1
    Vrouw
    Vanaf cyclus dag 9 tot nu dag 23 een lichte bloeding ik gebruik de evra pleister nu 1,5 jaar heb dit nooit gehad tot november 2018 toen kreeg ik opeens een bloeding vanaf dag 20 van cyclus tot dag 3 van nieuwe cyclus (cyclus van 28 dagen ) had het even afgewacht alles leek weer goed elke maand gewoon ongesteld maar nu al 2 weken een lichte bloeding testen zijn negatief weet iemand wat dit kan zijn ???
     
  2. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Hoe is het afgelopen, heb je nog lang last gehad van de bloeding? En deze nieuwe cyclus, loopt die wel normaal?

    Hier met de EVRA geen bloedingen tussentijds gehad, op de eerste maanden na. Maar ik lees dat het bij jou juist later kwam. En er zaten geen vouwen in de pleister oid? Hij zat gewoon goed? Als je het niet vertrouwt, even langs de ha of gyn. Ik plakte em netjes 3 weken en dan stopweek en had geen tussentijdse bloedingen meer. Raakte wel zwanger, dat dan weer wel :roflmao:
     
  3. Onbekendddddd

    Onbekendddddd Nieuw lid

    28 feb 2019
    4
    0
    1
    Vrouw
    Ik bloed nu nog steeds 41 dagen nu. het is niet gestopt. ben langs de ha geweest hij liet me kiezen of ik alle onderzoeken wou of nog een stopweek afwachten of het dan stopt ,zit nu in die week maar het is nog niet gestopt ook geen krampen of buikpijn. alleen wat zeurige pijn rechts van me onderbuik. pleister altijd gebruikt hoe het hoort, wel op me voet maar volgens mij kan dat . geen vouwen in de pleister. Zwanger door de pleister heen ? kwam je daar gelijk achter? en had je nog ontrekkings bloed ?
     
  4. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik voelde het gewoon, soort sixth sense ofzo? Haha.
     

Deel Deze Pagina