15 juni tot 30 juni mama’s 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vaatdoek, 16 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Dag hallo,

    Ik zag (als het goed is) dit topic er nog niet tussen staan. Geef even een gil als dat wel zo is.

    Vandaag een test gedaan en.... zwanger!
    Hebben een zoontje van bijna 3,5, ijuni begonnen met 1e rondje voor 2e kindje en zwanger maar helaas een MA gehad half augustus. Helaas daarvoor ook 2 eerdere miskramen gehad.

    En nu weer zwanger. Heel spannend en best eng. 6 november extra vroege echo vanwege de MK die ik heb gehad. Spannend dus. Wie kletst er gezellig mee in dit groepje?
    Leuk als dit een goede gezonde zwangerschap is ben ik rond 27 juni uitgerekend, mijn zoontje is 23 juni jarig :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Merel82

    Merel82 Actief lid

    10 aug 2017
    156
    132
    43
    Vrouw
    Hoi @Vaatdoek
    Ik sluit graag aan in dit clubje! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb afgelopen vrijdag getest omdat er die avond een bierdrink-avond gepland stond :confused: Die hebben we overgeslagen want: een positieve test! Het is ons eerste kindje dus superspannend allemaal!! Zou de tijd wel vooruit willen spoelen naar half december als alles goed blijkt en we het lekker van de daken kunnen schreeuwen. Ik ben 23-6 uitgerekend volgens m’n eigen berekeningen. Vrijdag maar s een verloskundige bellen! Heb jij klachten/symptomen? Ik eigenlijk alleen gespannen borsten, verder voel ik me top! Heb jij het al aan mensen verteld?
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  3. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Hoi! Wat leuk, inmiddels zag ik dat er een andere club is een bevallingslijst, misschien goed om je daar ook aan te sluiten?

    Ik plak de link hieronder.

    En jij ook gefeliciteerd, grappig, je bent uitgerekend op de dag dat mijn zoontje jarig is. :) ik ben 27 juni uitgerekend. Best spannend. Hoop vooral dat dit een goede zwangerschap is. Ben zo onzeker na 3 miskramen.

    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/16-t-m-30-juni-2018.664401/page-16
     
  4. Merel82

    Merel82 Actief lid

    10 aug 2017
    156
    132
    43
    Vrouw
    Ah doe ik! Mooie datum, daar gaan we voor!! Snap je onzekerheid. Dit is mijn 1e dus nog geen ellende meegemaakt. Probeer niet naïef te zijn en wel te genieten haha
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  5. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Houden zo! Vooral positief blijven. Het gaat bij een hoop vrouwen ook gewoon goed. :)
     
    Merel82 vindt dit leuk.
  6. Moesje1986

    Moesje1986 Nieuw lid

    3 mrt 2014
    2
    2
    3
    Hey dames, als allereerst gefeliciteerd!!
    Ik sluit me heel graag aan bij jullie clubje, ik heb afgelopen vrijdag ook een test gedaan en ook positief wij hebben al een zoontje van 1 jaar en 7 maanden oud. Wij konden moeilijk zwanger worden, zijn ook zwanger geworden met onze zoon doormiddel van icsi. Nu zijn we voor het eerst op natuurlijke manier zwanger geworden en voelt zo spannend aan en hoop zo dat alles goed is en blijft.. Mag 7 november voor de eerste echo bij de verloskundige, en ben nu echt aan het aftellen..
     
  7. wondertje2015

    wondertje2015 Fanatiek lid

    26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hallo dames.

    Ik sluit me ook graag aan bij jullie als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap
    Gister een eerste echo gehad en was toen 6+1 zwanger en een kloppend hartje gezien, over 2 week weer een echo.
    Verder heb ik een zoontje van 10 maand (vandaag precies).
    Lijkt me erg leuk om hier te kletsen heb er niet altijd tijd voor.

    Groetjes
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  8. wondertje2015

    wondertje2015 Fanatiek lid

    26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hier trouwens een foto van de echo
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Vaatdoek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina