16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Babsie jeetje dat is wel even schrikken zeg. Je zult inderdaad gespannen zijn de komende dagen. Sterkte.

    Corina, ik zou gewoon weigeren. Aangeven dat je al jaren zo je uren werkt en het ook qua thuissituatie niet wilt of kunt veranderen. Wat het weekend betreft zou je even in je contract moeten kijken. Vervelend dat je werkgever nu ineens moeilijk gaat doen.

    Meiden wat een heerlijk weer. Hebben jullie ook zo een zin in juli?
     
  2. deetje8

    deetje8 Bekend lid

    29 nov 2012
    781
    0
    0
    Ik weet niet hoe je baas is maar ik zou het gewoon eerlijk zeggen. . Al is dat natuurlijk moeilijk. .
     
  3. deetje8

    deetje8 Bekend lid

    29 nov 2012
    781
    0
    0
    Jaa ik heb ook zin in juli haha :)
    T gaat nu snel zegt iedereen alleen de laatste maand niet dus ben benieuwd
     
  4. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Kijk als mn man normale diensten zou draaien zou het geen probleem zijn. Maar die draait late avonddiensten en nachtdiensten.
    Dus als ik die avonddienst zou doen dan zou het betekenen dat ik mn kleine man pas om half 9 a 9 uur in zn bed kan leggen omdattie bij mn ouders is tot ik kom.

    In mn contract staat dat het voor kan komen maar als ik bij zwanger en werk ga kijken ben ik niet verplicht de avonddienst te draaien en overwerk al helemaal niet. Dus die zaterdag niet
     
  5. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Alle onregelmatige diensten en overwerk hoef je niet te doen. Ze kunnen je zeker niet verplichten. Het is meer aan jezelf dat als je het wel doet het is omdat je het aan kan.

    Succes met het gesprek :)
     
  6. 1983tineke

    1983tineke Actief lid

    10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook open kaart spelen Corina. Uitleggen dat dit niet past momenteel. En dan is het fijn dat je niet "hoeft" door de zwangerschap. Ik zou samen kijken wat wel en niet "moet" en wat er in samenspraak mogelijk is.

    Babsie, och jeetje... dat is schrikken. Hopelijk valt het allemaal mee en is het niets ernstigs.
     
  7. Daisyfox

    Daisyfox Actief lid

    13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    he lieve meiden..

    alles was helemaal.super met onze kleine grote man.. hij stak zelfs zijn duimpje op.
    zal straks foto's plaatsen.

    xxx
     
  8. sprits

    sprits Fanatiek lid

    21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Meiden met een goede echo gefeliciteerd.
    Corina wat waardeloos en slecht van je vk!
    Babsie, meid snap dat je een spannende tijd in gaat. Probeer positief te blijven.

    Hier morgen de 20 wk echo...
    Gister is er eiwit in mijn urine gevonden .
    Geen blaasontsteking o.i.d.
    Pffff zit ik niet op te wachten, iemand ervaring met eiwit in urine?
    Positief dan, want wat je er van kunt krijgen in het vervelende geval weet ik wel...
     
  9. Thir28

    Thir28 Actief lid

    21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Babsie wat vervelend.

    Deetje wij hebben ook een babyfoon met camera en terugspreekfunctie. Erg handig! Heeft al vaak voorkomen dat we heen zijn gegaan omdat we konden zien dat ze in haar slaap huilde..

    Corina idd aangeven en je papieren waar het in staat meenemen. Je kunt zeggen dat je het vervelend vindt, maar dat jouw situatie het op dit moment niet toelaat om die diensten te doen.

    Ik heb tot 15 weken dienst gedaan en toen daarmee gestopt.

    Ben benieuwd naar de foto's Daisy!
     
  10. Daisyfox

    Daisyfox Actief lid

    13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Hier de eerste 2 foto's van onze kleine grote man

    Eerste foto zijn duimpje omhoog

    2de foto overduidelijk nog steeds een hij hihi
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Daisyfox

    Daisyfox Actief lid

    13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Eerste foto Mondje open

    2de foto. Vooraanzicht neusje en neusgaatjes en mondje open
    Leuk om te zien dat hij echt papa's neusje heeft en mama's lippen hihi
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Christen

    Christen Actief lid

    12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daisy, wat een mooie foto's...om trots op te zijn :)
    En gelukkig was alles goed!

    Corina, ik heb geen idee! Succes ermee! Misschien heb je goede adviezen van de dames hier kunnen krijgen.
     
  13. meis1987

    meis1987 Fanatiek lid

    13 dec 2011
    2.353
    360
    83
    in een huis
    mooie foto's dames!

    Even over het werk. Ik werk ook redelijk onregelmatig. 32 uur verdeelf over gewoon 4 dagen. Ook weekenden. of van 6:00 tot 15:00 OF VAN 15:00 TOT 23:00. Ik zie altijd op tegen de dienst tot 23:00 uur maar toch valt het me altijd mee. Omdat je in beweging blijft ben ik een stuk minder moe als dat ik thuis op de bank hang. Succes op je werk!

    xx meis
     
  14. deetje8

    deetje8 Bekend lid

    29 nov 2012
    781
    0
    0
    Daisy: mooie echo's!! :) gelukkig is alles goed met jullie mannetje! :)
     
  15. Daisyfox

    Daisyfox Actief lid

    13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Dank je wel :D
     
  16. silly29

    silly29 Actief lid

    22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

    @Meis.....Ook ik voel de kleine nog niet elke dag en voel het dus ook nog niet schoppen of iets dergelijks...

    @Daisy...mooie en lieve foto's zeg en vooral die met het mondje open hihihi.

    Verder vandaag de babykamer in 9 dozen ontvangen en oh wat ben ik blij hihihi
    nu moet ik eerst het kamertje verkopen van mijn dochtertje en dan kunnen we het in elkaar zetten dus ben benieuwd als straks alles in elkaar staat hoe het dan lijkt...

    nou ga ff douchen
    kom later even weer spieken
    groetjes silly
     
  17. Daisyfox

    Daisyfox Actief lid

    13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    goedemorgen dames..

    hier voor nacht 3 alweer een gebroken nacht dus erg moe. maar moeten doorgaan haha.
    zometeen weer even op controle bij de vk.. en dan na een jaar mijn 3 nichtjes weer zien.
    ik heb een jaar gren contact gehad mt mijn zus door ruzie en problemen en nu contact weer beetje hersteld..
    dus best zenuwachtiggg.

    fijne dag meiden.

    xx
     
  18. Christen

    Christen Actief lid

    12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

    Hier ook (weer) een slechte nacht.
    Volgens mij zijn onze lichamen aan het voorbereiden voor de gebroken nachten die er aan komen met de kleine.

    Silly, veel plezier met het uitpakken en in elkaar zetten van de babykamer. Het komt allemaal wat dichterbij als je eenmaal de kamer af hebt.

    Daisy, wat leuk en positief dat je weer contact hebt met je zus. Heel veel plezier vandaag! Vergeven is een uitstekend remedie!

    Vandaag heb ik een erg rustige,vrije dag en hoop dat het weer vandaag ook heerlijk is. Zometeen krentenbollen maken...jammie!
     
  19. deetje8

    deetje8 Bekend lid

    29 nov 2012
    781
    0
    0
    Daisy: veel plezier!

    Christen: we zijn die gebroken nachten dadelijk al gewend! Wij zijn precies even ver zie ik :) ben vandaag ook 20,2weken
     
  20. melanie76

    melanie76 Actief lid

    28 mei 2012
    353
    5
    18
    Babsie. Ik had het er met mijn zus over en bij haar 2e liep mijn nichtje ook achter in groei en had ook weinig vruchtwater. Ze is 20 feb alweer 10 geworden. Met veel rust is zei met bijna 40 weken gezond op de wereld gekomen. Maar het is wel even schrikken.

    Corina. Je zou even kunnen kijken wat er in je CAO staat. Ik ben lid van de vakbond FNV. Dus heb het een en ander opgezocht. Zo staat er in dat als je 8 uur per dag werkt je recht heb op 1 uur extra pauze ( betaald). Zelf neem ik dat nog niet , vind het nog niet nodig. Maar heb collega’s die dat wel namen. Mijn werkgever is gelukkig heel makkelijk.

    Daisy,
    Fijn dat alles goed is. En wat een mooie foto’s. spannend hoor maar veel plezier.

    Spirit. Gelukkig geen blaasontsteking. Ik mag zo de HA bellen voor de uitslag van mijn kweek. Hopelijk hebben ze iets kunnen vinden. Ben die blaasontsteking nu wel zal.

    Silly. Ik kan ook niet wachten tot de babykamer in elkaar gezet kan worden hoor. Heerlijk alles inrichten enzo!!! Maar eerst moet de tussen kamer dicht gemaakt worden. We hebben het nu nog bij de huiskamer (wij wonen in een appartement) zie foto, dus wij hebbeb nog wel iets tedoen

    Babyfoon. Ik heb de babyfoon nog van mijn zoontje een Philips geen camera er op maar kan wel een muziekje aanzetten en ik kan praten tegen de kleine.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina