Hoi allemaal, ik ben 2 weken terug weer bij de vk geweest, dit is de derde keer geweest. Heb 2 x een echo gehad en de laatste keer hoorden we t hartje. Nu vroeg ik of ik bij 16 weken weer een echo mocht maar schijnt dat ze dat niet meer kunnen zien.. t is dat te groot. Stel ik ga naar een echocentrum in de buurt.. word t dan vergoed? Stomme vraag maar hoeveel echo's worden er nu vergoed.. je hebt maar recht op een aantal natuurlijk zoals ik heb gelezen bij de zorgverz. of is dit weer verschillend... afijn heeft iemand er ervaring mee.. en wat deed je toen?Ik wil nml heeeel graag voordat we op vakantie gaan toch nog even zien of t goed gaat met de spruit!:-D Heb al twee weken lang geborrel en heb zelfs gevoeld dat t duwde/sschopte.. echt onwijs gaaf wel vroeg maar wel heel gaaf... maar nu voel ik ff niks meer.... wat is dat dan weer? liefs
Je krijgt in het begin een termijn echo en daarna met 20 weken nog een echo en verder niet als alles gewoon geod gaat.
Je krijgt idd als er geen reden is om een extra echo te maken 2 echo's (de termijn echo met 12w ong en de seo met ong 20 weken) Wij hebben al wat vaker gekeken maar we hebben gewoon een afspraak gemaakt bij een pretechobureau in de buurt. We maken dan een afspraak voor de kortste 2d echo dit kost dan 35 euro per keer. Liefs mij
In principe krijg je alleen een 12 weken en 20 weken echo voor zover ik weet. Wij hebben gekozen voor een nekplooimeting en kregen daardoor nog een extra echo. Ivm aparte ligging van de kleine kon tijdens de 20 weken echo niet alles goed bekeken worden, hierdoor heb ik afgelopen maandag dus nog een echo gehad. In totaal heb ik er nu 4 gehad + 1 pretecho.
Wanneer je je baby nog graag een keer wilt zien zou ik een afspraak maken bij een pretechobureau en het dan zelf betalen aangezien je maar 2 echo´s vergoed krijgt.