Sinds donderdag behoorlijke buikpijn, dacht dat ik ongi ging worden, maar dat gebeurde maar niet. Gisteren dan toch maar eens naar de huisarts, en: positief getest! Wel nog buikpijn tot deze morgen, nu precies iets beter. Wil zo graag blij zijn dat ik zwanger ben, maar heb schrik opnieuw in de emotionele rollercoaster van een miskraam terecht te komen (deze zomer nog maar pas miskraam gehad op 10 wkn, had toen ook vaak buikpijn). Nog te vroeg voor een echo, vreselijk dat wachten .... Jamba
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat je angst hebt en voorzichtig bent kan ik me voorstellen! En wachten tot de 1e echo duurt dan nog eens extra lang he? Nou meis, we duimen hier dat alles goed gaat voor je en dat je maar snel door deze nog onzekere periode heen mag vliegen! Het komt allemaal vast wel goed!
Jamba geweldig nieuws zeg gefeliciteerd! IK zal voor je duimen da dit keer ales goed zal gaan. Neem ook eens een kjkje bij het forum "zwanger na een miskraam" Ik ben een van die mama's die daar zo nu en dan haar onzekerheid kan suien en ik moet zeggen dat lucht op! Maar voor dit moment probeer er lekker van te genieten. Liefs muis
Jamba geweldig nieuws zeg gefeliciteerd! IK zal voor je duimen da dit keer ales goed zal gaan. Neem ook eens een kjkje bij het forum "zwanger na een miskraam" Ik ben een van die mama's die daar zo nu en dan haar onzekerheid kan spuien en ik moet zeggen dat lucht op! Maar voor dit moment probeer er lekker van te genieten. Liefs muis
Dankjewel allemaal voor jullie fijne reacties! Het sterkt me dat jullie met me meeleven! Morgen opnieuw naar de huisarts voor een 2de HCG bepaling, om te zien of alles evolueert zoals het hoort. Duimen jullie mee voor me? Ben vreselijk nerveus... groetjes, Jamba
Hoi iedereen! Gisteren goed nieuws: HCG is goed gestegen, alles prima! Progesteron blijft wel wat hangen, daarom moet ik utrogestan capsules nemen, heeft iemand hier al ervaring mee? 4 januari mag ik voor een eerste echo... spannend... groetjes, Jamba
Gefeliciteerd meis,hopelijk blijft jullie kleintje nu wel goed zitten! Ik duim voor jullie! Ik snap je onzekerheid hoor,heb het zelf ook,helaas..... Succes!