1e menstruatie na bevalling.. zo veel!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Imona, 28 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi dames.
    3 maanden na de bevalling mijn 1r menstruatie. Maar het is zo ontzettend veel! Ik verlies gewoon meer bloed dan in mijn kraamweek!
    Kan elk uur een nieuwe tampon in doen. Vannacht uit voorzorg maar een extra molton onder mijn hoeslaken, een molton op mijn hoeslaken en daar nog een handdoek overheen, een tampon en 2 maandverbanden ingedaan. Gelukkig is mijn bed nog schoon. Maar mijn onderbroek heb ik weg kunnen gooien. Was echt doorweekt van het bloed en het tripje van bed naar de wc vanmorgen ging gepaard met een heel bloedspoor over de vloer.
    Gisteren onder de douche leek het wel of het bloed uit mijn muts net zo hard stroomde als het water uit de kraan...

    In hoeverre is dit normaal?
     
  2. moniquemaan

    moniquemaan Nieuw lid

    13 dec 2019
    4
    2
    3
    Vrouw
    Ik denk dat het vrij normaal is - de eerste menstruatie na de bevalling is bij veel dames een stuk heftiger.
     
    Imona vindt dit leuk.
  3. Buckcherry

    26 dec 2019
    77
    69
    18
    Vrouw
    Ja is vrij normaal. Ik had ook totale leegloop de eerste menstruatie na de bevallingen. Het duurde ook wel 10 dagen ofzo. Echt vreselijk. Net alsof je lichaam alle menstruaties die je gemist hebt tijdens je zwangerschap er dan uit laat komen :roflmao:
     
  4. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh god. Kan k mn lol nog op
     
  5. ellalovescoffee

    ellalovescoffee Niet meer actief

    Precies! Hier ook. De eerste twee keer zelfs. Derde keer was gelukkig weer normaler.
    Sterkte...
     
  6. Aagje90

    Aagje90 Bekend lid

    25 apr 2012
    909
    334
    63
    Vrouw
    Jup, hier ook! En de pijn! Alsof iemand met een vuist in je doos gestompt heeft! Lekker kraamverband dragen.
     
  7. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Had ik bij de eerste ook. Bij de andere 3 kinderen expres kraamverband bewaart en voor het grijpen laten liggen en toen was het niet nodig
     
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Mijn ervaring van als bij @toch3.
    Nu was het deze keer ook na de bevalling niet noemenswaardig.
    Was ook na een kleine week al schoon en klaar met bloeden.
     
  9. Mejm

    Mejm Actief lid

    21 mrt 2019
    237
    152
    43
    Vrouw
    Bij mij was de eerste keer zo heftig dat ik niet meer op mijn benen kon staan en mijn bloeddruk zo zakte dat ik continu sterretjes zag... Ik kreeg een kuurtje primolut. Daarna was mijn cyclus gelukkig weer zoals ik hem kende.
    Meer bloeden lijkt me dus normaal, totdat je functioneren beperkt wordt ;) dan zou ik aan de bel trekken!
     

Deel Deze Pagina