7 weken zwanger en wat bruinverlies....wie ook gehad?

Discussion in 'Zwangerschap' started by marielle82, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marielle82

marielle82 Bekend lid

Feb 15, 2008
    615
    0
    0
    Hoihoi,

Sorry hoor,maar hier word ik hypernerveus van.
    Vanmorgen de hele ochtend niet naar toilet geweest,dus ik ga en is er wat bruin te bespeuren in onderbroek. Ook met afvegen iets.
    Daarna nog n x met afvegen iets en een sliert slijm.
    Daarna vele malen naar de wc geweest,omdat ik echt moest. Maar toen en nu niets meer.
    Wie heeft dit ook gehad, en was er verder niets aan de hand en bij wie wel??

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    Hey Marielle82,

Ik heb dit bij mijn 2e zwangerschap ook gehad tot 14 weken en toch bevallen van een gezonde zoon, hoeft dus niks te beteken waarschijnlijk gewoon oud bloed.

Als je buikpijn krijgt, helder bloed verliest en evt stolsels dan moet je even je vk bellen.

3. pcomiep

pcomiep Actief lid

Mar 22, 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Marielle82,

Ook hier rond die tijd bruinverlies. Schrok me wezenloos. Maar zoals je aan mijn banner kunt zien loos alarm. Moest van de vk wat rustig aan doen ook met sex, maar verder kun je niets doen.
    Misschien is het een restje oud bloed van de innesteling en komt dat er nu uit. Zolang het bruin is en je geen krampen hebt zou ik proberen om je geen zorgen te maken. Bij helder bloed en krampen zou het een miskraam kunnen worden.

Sterkte met geen zorgen maken
    Liefs PCOmiep

4. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    ik heb eerst met 4 weken rood bloedverlies gehad en toen tot en met 8 weken bruinverlies..(elke dag) en er was niks aan de had... gewoon innestelijg.. als het idd heel erg word met stolsels dan moet je even bellen met je vk maar zo kan het geen kwaad hoor... gewoon verder genieten!!!

5. misa

misa Niet meer actief

Ik heb het niet gehad gelukkig. Kan me indenken dat dat je erg onzeker maakt.
    Ik heb wel eens gehoord dat het nog oude bloed kan zijn en dat er veel vrouwen zijn die dit zelfs hun hele zwangerschap door hebben.
    Anders zou ik zeggen: gewoon de vk bellen!

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ik heb ook bruinverlies gehad met ong 7 weken..
    Hiervoor een miskraam gehad dus schrok me ook dood.
    Maar nu nog steeds zwanger en alles doet het helemaal goed:D

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Ik heb het ook gehad, volgens mij ook zo rond de 7 weken. Eerst steeds een beetje bruin, en toen zelf een keer rood bij het afvegen...ik dacht echt dat ik een miskraam ging krijgen, maar het is goed gegaan en inmiddels ben ik de 20 weken alweer gepasseerd! :) Dus, zolang je geen helderrood bloedverlies hebt in combinatie met flinke krampen hoeft er niks aan de hand te zijn. Sterkte met zenuwen, ik hoop dat het snel ophoud! ;)

8. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik heb het bij de zwangerschap van mijn zoontje ook gehad, bij 6, 12 en 14 weken. Bij 6 weken hield het bruine verlies een paar dagen aan. Ik werd er heel onzeker en supernerveus van. Er was niks aan de hand, het bewijs ligt boven te slapen.
    Sterkte ermee, want het maakt je erg onzeker!

9. Fleur01

Fleur01 Lid

Oct 15, 2009
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad rond een week of 7. Vijf dagen achter elkaar, toen een paar dagen niet en daarna nog 1 dag. Mijn verloskundige zei: 9 van de 10 keer is er niks aan de hand en is het onverklaarbaar.

En kijk mijn banner, ik ben al bijna 22 weken zwanger!

10. chris amber

Feb 4, 2010
    64
    0
    0
    horeca
    Groningen
    heb ik ook gehad hoor nergens om je druk over te maken
    bij mij ging was het heel in het begin ong toen ik 4 5weken zwanger was heeft 2weken volgehouden
    ben toen naar vk geweest en hartje klopte mooi ben nu ook nietr zo bang meer als het weer gebeurd

Share This Page