1e verjaardag loopfiets puky pukylino of puky wutsch

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

    Luvv Fanatiek lid

    27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Onze dochter wordt bijna 1 en ik wil een loopfiets voor haar kopen. Wilde de Pukylino aanschaffen, maar zag ook de Wutsch.

    Ze is niet heel lang. Ik denk nu zo'n 74 cm. Wel loopt ze nu al een tijdje langs de meubels. Vanaf een maand of 9... Ze zit ongeveer gelijk qua ontwikkeling als haar oudere zus en die liep een week na haar verjaardag. Nu weet ik natuurlijk niet zeker of zij dit ook gaat doen.

    Welke zouden jullie kiezen? De pukylino of de wutsch? Ben zo bang dat ze snel te groot is voor de pukylino, maar aangezien ze niet zo lang is heeft ze nu waarschijnlijk nog niks aan de wutsch.. Lastig lastig...
     
  2. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.706
    42.535
    113
    Ik zou de wutsch kopen en dan wachten. De pukylino is zo'n korte tijd..vind ik persoonlijk zonde.
     
  3. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dochter is bijna 2 en gek op haar pukilino. Dat ding gaat overal met ons mee. Die andere ken ik niet.
     
  4. Matirini

    Matirini Actief lid

    14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Wij geven de pukylino voor zijn eerste verjaardag zondag. De Wutsch heeft een flexibele stuur wat naar rechts en links kan bewegen. Waar door ze snel uit onbalans zijn. Deze is dus ook pas geschikt als ze evenwicht kunnen bewaren.

    Denk dat ze een hele tijd plezier hebben van de pukylino
     
  5. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Wij hebben een Wutsch, heeft de oudste gekregen voor haar eerste verjaardag. Wij hebben toen voor de Wutsch gekozen ivm haar lengte. Ik vind het stuur helemaal niet zo flexibel. Ze konden zich hier allebei meteen prima in balans houden op de Wutsch. Voor de jongste was hij met 1 jaar alleen nog wat te groot, die was/is wat kleiner dan haar zus.
     
  6. Kiwi25

    Kiwi25 Niet meer actief

    Mijn dochter van 76 cm (ongeveer gemiddeld voor 1-jarige geloof ik) heeft 2 weken terug een Pukylino voor haar eerste verjaardag gehad. Ze komt net goed bij de grond, dus voorlopig kan ze er nog wel even op! Zelfs ik pas erop haha.
    Na 1 dag wist ze hoe ze op en af moest stappen, vooruit lopen, alleen het sturen lukt nog niet ;) Met een Wutsch was ze nu te klein geweest om er mee uit te voeten te kunnen, dat had ik geen leuk cadeau gevonden als het eerst nog maanden op zolder zou moeten staan.
    Als ze de Pukylino ontgroeit is krijgt ze vanzelf een loopfietsje met 2 wielen.

    Ik zou dus vanwege je dochters lengte voor de Pukylino gaan, daar kunnen ze echt wel even mee doen.
     
  7. Luvv

    Luvv Fanatiek lid

    27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik moet dinsdag met haar naar het CB en kijk dan even wat haar lengte nu is. Bedankt tot zover ;)
     
  8. Ahava

    Ahava Fanatiek lid

    27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Wij hebben de Wutsch, dochter is 14 maanden en 79 cm, gaat nu al twee maanden prima op de Wutsch. Kunnen ze tenminste even mee vooruit.
     
  9. m met borisboef

    m met borisboef Bekend lid

    12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier met 14mnd de wutsch gekocht, hij zat toen op een cm of 80 en prima. Hij is ook wat anders qua evenwicht, maar ook dat is prima hier. Hij liep toen net wat en kon gelijk op zn fietsje vooruit komen.
     
  10. liefebees

    liefebees VIP lid

    6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mijn oudste van bijna 2,5 heeft de pukylino op dr 1e verjaardag gekregen en rijdt er nu nog op rond. Vind echt niet dat je er maar een korte tijd plezier van hebt dus, en ik zou daarom voor de pukylino gaan.
     
  11. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb een pukylino voor mijn dochter. En eigenlijk heeft ze er niet veel mee. Misschien dat het nog komt? Het oogt ook dat ze er veel te lang voor is. Ze heeft dat karretje van Feber en daar heeft ze echt veel meer aan. Is wel minder fiets.
    Als je echt iets van puky zoekt zou ik voor de wutch gaan.
     

Deel Deze Pagina