1e zwangerschap, veel 'menstruatiepijn'

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Happygolucky19, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygolucky19

    Happygolucky19 Actief lid

    21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

    Na 4 dagen veel kramp, maar geen bloed, heb ik gisteren een test gedaan. Ik gok dat ik toen 11dpo was. (Zie ook foto)

    Ik heb echter nog steeds heel veel echt pijnlijke krampen, maar geen menstruatie. Nu is het vast echt nutteloos, maar ik zoek geruststelling. Haha. Denken jullie dat dit duidt op een aanstaande miskraam? Het zal nog wel een tijdje duren voor een echo, dus tot die tijd maar afwachten. Hopen op geen bloed...

    Verder veel hoofdpijn, heb ik ook altijd bij ongesteldheid.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Ik ben vandaag 10 weken zwanger en heb vanaf het prille begin ook buikpijn gehad, soms zelfs zo erg dat ik overtuigd was van een miskraam. Het varieerde van menstruatie kramp tot spierpijn tot zeurende pijn. Ik heb het nu nog steeds, alleen is het nu soms een paar dagen weg. Ondertussen heb ik al meerdere echo's gehad ( zelf betaald, onzekerheid) en alles gaat goed met onze kleine frummel. Snap dat je je zorgen maakt, want man dat heb ik ook gedaan...maar het hoeft dus niks te betekenen! Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat!
     
    Happygolucky19 vindt dit leuk.
  3. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb er nu nog steeds veel last van, meestal is dat het groeien van de baarmoeder.

    Dit is de 3e zwangerschap voor mij en de voroge 2x heb ik het ook bijna de hele zwangerschap gehad. ;)
     
    Happygolucky19 vindt dit leuk.
  4. EsJuHa83

    EsJuHa83 Actief lid

    12 jul 2019
    114
    64
    28
    Vrouw
    Ik heb gister ook positief getest en heb al een week menstruatiepijn en tevens erge hoofdpijn. Bij de vorige 2 kindjes wel wat buikpijn gehad, maar toch een stuk minder. Geen hoofdpijn gehad, nu wel. Die echo maar afwachten. Duurt lang!
     
    Happygolucky19 vindt dit leuk.
  5. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Dit is heel herkenbaar. Heb zelf ook enorme menstruatiepijn gehad. Met onze mini gaat alles goed!
     
    Happygolucky19 vindt dit leuk.
  6. Happygolucky19

    Happygolucky19 Actief lid

    21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties!

    Het voelt inderdaad echt alsof het bloeden elk moment kan beginnen. Zullen lange weken worden tot de echo, los van de onzekerheid doet het ook gewoon echt veel zeer en ik neem geen pijnstillers natuurlijk. Pfff..

    Net wel een Clear Blue gedaan op (wat ik gokte NOD). Even delen voor de leuk. Dus dat is wel een mooie uitslag. We wachten verder af!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. JoyeuxNoel

    JoyeuxNoel Actief lid

    9 feb 2019
    151
    78
    28
    Vrouw
    Ik heb het hele 1e trimester menstruatiekrampen gehad, en zelfs bloedverlies. Was er ook van overtuigd dat ik een miskraam zou krijgen. En nu ben ik al 27 weken zwanger. Het kan alle kanten op gaan. Het afwachten tot de echo vond ik het zwaarst. Succes en ik duim voor je!
     
  8. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik ben nu 27 weken en heb soms ook nog last van menstruatiekrampen.
     

Deel Deze Pagina