Herkennen jullie dit? Ik heb vandaag mijn eerste dag van het zwangerschapsverlof. Ik heb de helft van de dag met mijn ziel onder de arm rondgelopen/ge-internet.... beetje zitten schoonmaken..... Ik moet echt even mijn draai weer vinden... (dit is mijn tweede zwangerschap, dus zo'n beetje 95% van alle baby spullen hebben we al in huis) Heeft iemand tips.... behalve gezellig met elkaar kleppen op dit forum? Liefs mij
Lijstje maken van alles wat je nog wil doen.... dat heb ik gedaan en heeft me wel door het verlof heen geholpen. Bv de diepvries ontdooien, koelkast schoonmaken, babykleertjes wassen, laatste dingen kopen, foto's inplakken, boeken verkopen via marktplaats nou ja etc...Ik heb niet eens alles gedaan
Juist daarom wil ik nu 4 weken van tevoren. Moeilijk, geen last van enorme nesteldrang Anders zou ik gewoon leuke dingen met je andere kindje gaan doen. Kinderboerderij, koffie drinken, boodschapjes etc.
Hier alweer 2e dag van zwangerschapsverlof.... heb een beetje hetzelfde gevoel. Ik wilde ook doorwerken tot week 36, maar dacht dat ik vrijdag vruchtwater verloor ( was gelukkig niet zo) maar de vk zei al: ga je nou echt nog voor 4 halve daagjes terug naar je werk na het weekend? EUhmm ja en wat zeg je dan? Werd min of meer gezegd dat ik dus rust moest nemen bla bla. Dus heb "ineens"extra dagen verlof voor mijn gevoel... en een lijstje? Ik voel me zo goed, heb dat halve lijstje alweer af hahaha. xxx sas
je moet gewoon even erin komen. Ik heb net een week vakantie gehad en zat al helemaal in een relax flow, maar moet nu toch nog 4 weken werken. Verheug me enorm op verlof hoor, lekker uitrusten! En heb daarnaast ook veel klusjes uitgesteld
er komt nog bij dat ik vorige week pas te horen heb gekregen dat mijn contract niet verlengd werd, dus vandaar ipv 4 weken van te voren (waar ik dus op ingesteld ben) zit ik nu al 6 weken van te voren thuis (heb mijn laatste snipperuren ook opgenomen)...... ben normaal wel een huismusje maar....pfffff