1ste echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door monique1982, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique1982

    18 jun 2007
    21
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Dieren
    Hallo allemaal,

    Vanaf maandag ben ik 6 weken zwanger. Mijn vriend en ik zijn dolgelukkig, maar afgelopen week heb ik twee keer vegen bloed gehad en drie dagen minimaal bruin tot donkerbruin gevloeid. Er zaten gelukkig geen stolsels bij. Wel heb ik af en toe een kramp/steek tot de hoogte van m'n navel en trekt ook weer weg. De vk zei dat dit kan doordat het behoorlijk druk is in m'n buik en dat m'n lichaam aan het veranderen is. Op 3 oktober hebben m'n vriend en ik de 1ste echo. Ik blijf positief en hoop zo dat we een hartslag kunnen constateren! Zijn er nog meer vrouwen die angstig waren voor een 1ste echo.

    xxx
     
  2. pollywol

    pollywol Actief lid

    14 aug 2007
    264
    0
    0
    Volgens mij is iedereen angstig voor de echo's! Echt, de eerste keer had ik het ook niet meer: ik was al een week echt heel misselijk en moe, en van de ene dag op de andere niet meer. Ik mocht toen met spoed een echo met 7 weken. Echt 2 nachten niet geslapen! Maar alles was goed :D ben nu 27 weken zwanger. En ook de 20 weken echo was spannend: zou alles erop en eraan zitten, zou alles goed gaan? En ook nu blijft het spannend: ze weten nooit alles.

    Dus ja, het hoort erbij, zeker als je al onzekerheid hebt door bloedverlies. Maar zolang je geen echte tekenen van een miskraam hebt zou ik proberen positief te blijven. Maar ik weet hoem moeilijk dat is .....
     

Deel Deze Pagina