1ste groentehapje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door krulliewullie12, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youri heeft gisteren zn 1ste groente hapje worteltjes gehad,hij vond t ff wennen maar na de 2e hap vond hij t heerlijk,we mochten hm nu ook savonds om 21.00 de laatste fles geven (papfles) ik had hm die beetje met de fles en de rest met t lepeltje gegeven hij vond t helemaal geweldig dan hij van t lepeltje mocht eten!
    en alles is dr in gebleven en geen krampjes gelukkig!nu vanavond ook weer ben benieuwd!

    groetjes krulliewullie

    t was in iedergeval n succes :) :)
     
  2. Wendy06

    Wendy06 Actief lid

    26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Oh het lijkt mij ook zo leuk om te doen ben zo benieuwd naar haar reactie!

    Ze adviseren toch om dan een paar dagen hetzelfde te geven? zodat ze kunnen wennen aan de smaak, toch?

    Enne papfles? vanaf wanneer mag je dat geven?
     
  3. twijfelaartje

    twijfelaartje Actief lid

    6 jun 2006
    220
    0
    0
    Mijn zoon krijgt nu ook iedere dag een groente hap! De wortels vind ie ook heerlijk maar de bruine bonen doen ook goed mee! Gister had ie bloekool dat vond ie minder :x Vandaag hebben we sperziebonen geprobeerd maar dat was ook echt een succes!
     
  4. ik heb nu vandaag ook nog worteltjes gegeven,morgen bloemkool of bruine bonen dat weet ik nog niet,
    die papfles heb ik ook vanaf gisteren gegeven t mocht afgelopen maandag al maar hebben nog ff gewacht,vraag t bij je cb ff wanneer dat je mag beginnen!

    groetjes krulliewullie
     
  5. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Mijn zoontje vindt tot nu toe worteltjes het lekkerste, heb bloemkool en brocolli geprobeerd maar daar ging hij van kokhalzen. Ik geef overigens 3 keer per week groente.
     
  6. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier adviseren ze om elke nieuwe smaak zeker 3 dagen achterelkaar te geven zodat je kunt zien of er een reactie qua allergie optreed
     

Deel Deze Pagina