1ste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sabrina1, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina1

sabrina1 Lid

2 jan 2009
    44
    0
    0
    bergen op zoom
    Hallo hallo,

Over 6 weken word mijn zoon 1 jaar.
    Ik wil er natuulijk een geweldige dag van maken,
    Wij willen graag iedereen tegelijk laten komen voor zijn feestje, maar nu vraag ik me af of dit niet te druk is voor de kleine man.Wie heeft hier ervaring mee?

Hebben jullie nog leuke tips voor zo'n 1ste verjaardag????

Groetjes Sabrina

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.033
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb iedereen laten komen na haar slaapje in de middag, dus vanaf half drie ofzo. Ze vond het prachtig en het was best druk. Mannetj of 20-25 denk ik zo (grote familie ;)) Maar ze was echt de koningin van de dag! Ligt ook een beetje aan je kindje of hij dit aankan. Hier vindt ze alle aandacht geweldig, dus die dag was helemaal in haar straatje.
    Tips heb ik verder niet echt. We hebben gewoon het huis lekker versierd met vlaggen, ik had een taart gemaakt met een klein meppertje voor haarzelf en verder lekker veel ruimte in de woonkamer gemaakt. Het was echt een superleuke dag!
    Veel plezier met de voorbereidingen!!!

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi
    wij ondervonden geen problemen met de drukte

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier gokken wij er ook op dat in 1 keer wel kan. we hopen op lekker weer zodat we in de tuin kunnen vieren. Maar ook wij doen het na hara slaapje vanaf half 3 tot half 6. drie uurtjes is lang zat denk ik.

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier hebben we het ook gewoon in 1x gedaan, ik had zoiets van dan maar even druk maar dan hebben we het wel gehad in 1 dag. We hebben het gevierd van 15-18 uur. Wel hadden we 's morgens onze ouders uitgenodigd toen we de taart aan gingen snijden. Hier wilde ik echt van kunnen genieten zonder dat ik bezig was met de visite zeg maar;)

Tip, laat iemand anders foto's maken zodat jezelf helemaal kunt genieten van deze bijzondere dag!

Veel plezier alvast!

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.033
    453
    83
    Vrouw
    Ja dat is inderdaad een goede tip! Heb ik ook gedaan!

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik heb het in 2 keer gedaan maar heb ook een gevoelig meisje, ging prima allebei de keren, volgend jaar maar in 1 keer.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.787
    4.177
    113

9. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    onze meid is net 1 geworden en we hebben het tussen 14.00 en 18.00 gedaan, omdat zij erg prikkelbaar is voor drukte. Oma was hier niet blij mee maar dat was haar probleem. Kijk naar wat jouw kindje aan kan,...

Deel Deze Pagina