2 keer temperaturen met verschillende waarde

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fearfull, 27 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

    Titel zegt t al. Ik temp al een tijdje dus ken de ins en outs wel. Op zelfde tijd enz tempen voor het opstaan. Sinds 2 dagen merk ik iets vaags. Ik temp en dan meet ik boven mijn basale temperatuur. Deze ligt altijd op max 36.7 zodra die erover heen gaat weet ik dat me ei gesprongen is en vooral omdat ik er ovulatietesten bij gebruik.

    gisteren echter had ik 36.9 (ben trouwens niet ziek ofzo) ik vond dit vreemd aangezien ik een dag daarvoor een negatieve ovulatietest had. Na nog een keer gemeten te hebben kwam ik uit op 36.7. En vandaag had ik dit dus weer. Gemeten 36.8 en na nog een keer gemete te hebben 36.7. Ben hierdoor in de war. Heeft iemand een idee waardoor dit zou komen?
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Als jouw thermometer 2 verschillende waardes aangeeft binnen 10 minuten (zonder dat je in die tijd iets geks hebt gedaan), dan is wellicht je termometer niet goed meer?
    Of je steekte de thermometer de 2e keer minder diep in je anus?

    Loopt je ovutest toevallig op?
    Vaak zie je tijdens een lh piek ook een wat hogere temp dan basaal.
     
  3. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Hoi @RoGiJuLi fijn dat je weer reageert :thumup:

    Ik weet niet of het aan de thermometer ligt. Denk dat ik morgen wel een nieuwe ga halen want deze heb ik wel al lang:oops: hoe bedoel je met te ver steken in de anus moet dat een bepaalde diepte zijn? Vandaag heb ik getempt en toen gaf hij het ineens wel in 1 keer aan
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Nou misschien heb je de thermometer de 2e keer net iets minder diep erin gedaan als de eerste keer, waardoor de meting anders was ;)
     
  5. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Ja dat kan wel kloppen. Ik haal vandaag maar voor de zekerheid een nieuwe thermometer :thumup:
     
  6. Mandareintje

    14 mei 2019
    72
    62
    18
    Vrouw
    Ik heb dit ook vaak, ook met een nieuwr thermometer. Mijn theorie is dat je anus toch een beetje kouder wordt van die koude thermometer en dat ie daardoor ietsje lager aangeeft bij metingen enkele minuten later.
     

Deel Deze Pagina