2 kindjes en kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Malibu Stacy, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malibu Stacy

    Malibu Stacy Actief lid

    13 dec 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Hoi,

    Ik ben zwanger van ons tweede en wat ik me afvraag is hoe doen jullie het met de kinderwagen en 2 kindjes? Als de baby wordt geboren is mijn zoontje 2 jaar en 2 maanden. Ik wil een meerijdplankje halen, maar wat als hij moe wordt? Kan ik toch beter een duowagen kopen of is dat weer zonde van het geld, mijn zoontje loopt heel graag, liever dan dat hij moet zitten. Het gaat voornamelijk voor als ik alleen op pad zou gaan met de kindjes.
    Bedankt!
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb een meerijdplankje gekocht met een zitje erop.
    De kids sit.
    Zo kan ze kiezen of ze wil lopen, op het plankje wil staan, of dat ze wil zitten.
     
  3. Marijee

    Marijee Fanatiek lid

    21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik heb voor de 2e een draagdoek gebruikt in de eerste 2 maanden en nu een draagzak van baby bjorn.
    die gebruikt ik alleen wanneer ik echt even snel heen en weer naar de winkel wil.. als ik alle tijd heb dan laat ik de oudste lopen en gaat de jongste in de kinderwagen.
    dingen die niet op loopafstand zijn voor de oudste doe ik gewoon niet alleen
     
  4. kimr1

    kimr1 Bekend lid

    13 aug 2008
    545
    0
    16
    Ik heb ook een meerijdplankje gekocht toen mijn jongste geboren was. Mijn oudste was toen pas 20 maanden. Het ging (en gaat nog steeds) hartstikke goed.
    Meestal loopt ze naast de wandelwagen met me mee. Als ze zin heeft of als ik haast heb staat ze op het plankje en dat gaat prima.
    Als ik echt iets verder moet dan kan ik altijd de jongste nog in de draagzak doen zodat ze in de buggy kan.
    Ik moet wel zeggen dat wij de winkels allemaal op loopafstand hebben en als we naar de stad gaan of zo dan zijn we met z'n tweeën en zitten ze dus allebei in de buggy/wandelwagen.
    Heb nog nooit een moment spijt gehad dat ik geen duowagen heb aangeschaft.
     
  5. Malibu Stacy

    Malibu Stacy Actief lid

    13 dec 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Bedankt voor de reacties! Denk dat het gewoon alleen een meerijdplankje wordt.
     

Deel Deze Pagina