2 maandjes oud en al omrollen!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muisje14, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

    muisje14 Niet meer actief

    :$ Jeetje zeg. Stijn kan van zijn buik naar zijn rug rollen. Wanneer we Stijn op zijn buik neerleggen gaat zijn hoofd flink omhoog en dan gaat hij naar zijn rug rollen. De fysio keek zijn ogen uit! Oke Stijn overstrekt zich een klein beetje, maar de fysio zei dat dat zo minimaal is dat hij daar niet van om kon rollen (ik neem aan dat hij er wel kijk op heeft). Ook draait Stijn op de goede manier om (Bas draaide namelijk met zijn kontje haha)

    Ik wist wel dat Stijn sterk was, maar zo sterk.....:$

    Stijn vind het op zijn buik ook wel heel erg leuk, want hij moet steeds lachen als hij op zijn buik ligt. Zo leuk om te zien. Maar ja hij ligt dus niet lang op zijn buik. Handig als je wilt oefenen met op de buik liggen....... ;)
     
  2. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hej gaaf he als ze zo vroeg al gaan rollen! daniel deed het de eerste keer op de kop af met 7weken!
     
  3. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wat leuk en wat zal je je trots voelen!!
    hier ook een boef die het met 2 maanden deed, waren ook echt geen overstrekkingen want hij is het gewoon blijven doen vanaf die tijd!!!

    de oudste deed het met 2 weken, wist niet wat ik zag, maar dat waren dus wel duidelijk spiertrekkingen zeg maar! dus die telde we maar niet zeg maar.

    wees maar lekker trots op je hummel!! weer een hele mijlpaal!!

    liefs joyce
     
  4. Saartje123

    Saartje123 Fanatiek lid

    7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hahaha dan sta je echt versteld he. Hier deed hij dat ook precies met 8wk. Ik liet het hem een stuk of 5x achter elkaar doen, voordat ik echt geloofde dat hij het kon. :D
     
  5. Diddlmouses

    Diddlmouses Fanatiek lid

    Knap hoor!
    Hier al met 6 en 5 weken. (Dat was dan ook het enige waar mn jongste snel mee was :p)
     
  6. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hmmm de mijne is ruim 9 maanden en doet het nog niet whaaa
     
  7. MamaVanSimone

    MamaVanSimone Fanatiek lid

    19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wauw hier wordt nog niet eens een poging gedaan. Er wordt heel druk met armpjes en beetjes geschopt en gezwaaid en de handjes gaan open en dicht tijdens het zwaaien maar rug is rug en buik is buik bij Simoontje hoor :)
     

Deel Deze Pagina