Hallo Dames, Zit hier met ongeloof naar de test te kijken. Ik zit 5 dagen voor mijn NOD, had een baaldag, niet om zwangerschap gewoon lui. Had al wat gepost en ben er bijna zeker van dat er iets mis is met onze vruchtbaarheid. Aangezien ik veel testen heb liggen...toch weer 1 gedaan. Deze test kan gedaan worden 4 dagen voor NOD, maar waarschuwen dan voor een licht streepje. Weet niet of het betrouwbaar is (nogal goedkoop) maar na 20 testen eerste maal dat ik een 2e iets zie. Heb zo'n pakket met ovul en zwangerschaptesten.....hoop niet dat ze per ongeluk verkeerde naam op verpakking hebben gezet. En het gewoon een ovultest is Man gebeld, die had zo iets van nee kan niet. Zie maar over een week. toen maar meteen mijn zwangere Zus gebeld, die zegt 2e steepje zwanger hoe licht het ook is...roep ik ook altijd maar als je hetzelf meemaakt zie je het anders. Ik test over 3 dagen weer en houd jullie op de hoogte. Heb geen symptonen, alleen 2 dagen pijn in rug, maar was omdat ik me te flink aan het uitrekken was. Wel is temperatuur steeds hoger aan het worden na mijn eisprong. We zullen zien.........
Nou, dat klinkt goed! Ze zeggen toch dat als je hcg in je urine hebt en dan een posi test krijgt (hoe licht het streepje dan ook is) je hoe dan ook zwanger bent!!! Zou inderdaad over paar dagen nog een keer de test uitvoeren voor extra zekerheid! Suc6, liefs Anita
Idd 2e streepje is ZWANGER meid. Ik geloofde het ook niet hoor maar heb 3 testen gedaan en allemaal een 2e streep. Als je niet zwanger bent verschijnt er geen 2e streep hihi
Jee nou volgens mij is dit hartstikke goed nieuws. Ben benieuwd maar volgens mij ben je echt ZWANGER! Groetjes Anna.
yes yes yes ik word tante een streep is een streep of ik ben gek.maarrrr test gewoon nog een paar keer,hij geeft heus niks aan als het niet zo is probeer ff een ander merk.GEFELICITEERD dikke kus je zus
Ik zou nog een andere zwangerschapstest gaan doen. Niet dat deze niet betrouwbaar zou zijn maar gewoon om het zeker te weten. Zou wel gezellig zijn, samen met je zus zwanger!
jeetje zeg dat zou wel heel erg gaaf zijn. samen met je zus zwangeren! op naar nog een test voor de bevestiging.
Hallo, Dank je wel voor de voorzichtige felicitaties. Zelf nog heel veel ongeloof en ga vrijdag weer testen dan met ClearBlue. Man heeft in ieder geval 2e lichtroze streep ook erkend dus is geen hersenspinsel Jullie zullen het wel erkennen, maar je gelooft het gewoonweg niet.. gr. cassandra
gefeliciteerd!! ik had ook eerst een vaag streepje dat elke dag wat dikker werd (had nog veel testen in huis...)
Gefeliciteerd meid Geniet ervan En ik zou voor de zekerheid toch nog wel even testen over een paar dagen Groeten Ilona
Gefeliciteerd,ik las al meerdere malen op t forum streepje is streepje dus zwanger hoe licht het ook is.Dus geniet van je zwangerschap en van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd.. hoe licht het streepje ook is, je hebt hcg in je urine.. en als je niet zwanger zou zijn, heb je dat niet!! Dus.. Van harte!!!
Dat had ik precies hetzelfde... en ik nam me elke keer voor om nog een paar dagen te wachten en 's morgens te testen, maar ik kon elke keer niet wachten (heb er 3 gedaan...)met dus telkens een vaag resultaat... Toen was het gelukkig kerstmis en had ik geen testjes meer in huis zodat ik moest wachten tot de dag na kerst. Toen nog een keer getest en dik, vet kruis! Maar ik kon het dus ook niet geloven... maar dat lijkt me heel normaal... Maar ik denk dat je wel zwanger bent, hoor!! Alvast gefeliciteerd! Liefs Niki