help! Nog niet ongesteld maar wel bloed vegen.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Anne1985, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    Mijn dochtertje is bijna 5 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik voel ook niet dat het er aankomt. Ik heb 3 maanden bv gegeven, dus missichien komt het daardoor? Wel heb ik al sinds de bevalling een paar druppels bloed bij het afvegen, ik vraag me af hoe dat komt.

    Oh ja.. vrijen gaat nog steeds niet, doet echt pijn!
    Heeft iemand hetzelfde (gehad) of is het slim om even langs de huisarts te gaan?
     
  2. Jyll

    Jyll Actief lid

    6 okt 2007
    103
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    eindhoven
    heb toevallig net een topic geopend over ons sexleven.....

    nu is het zo dat ik wel al ongesteld ben geworden, dus daar kan ik je mijn ervaring niet van geven, maar heb hetzelfde gevoel met het vrijen.......pijn!

    bij de bevalling hebben ze een knip gezet en dat doet tijdens de sex gewoon super zeer!
    we proberen het telkens weer, maar telkens haak ik weer af, omdat het echte werk gewoon te gevoelig is op de plaats waar ze de knip gezet hebben. Heb ook het idee dat het gewoon niet meer past.

    ik weet niet of dat bij jou ook het geval is (de knip)?
    ik zit ook te twijfelen om het aan de huisarts/verloskundigen voor te leggen want het is niet prettig! ik wil namelijk graag weer samen met mijn mannetje kunnen genieten van de sex, maar dit is dan wel ff lastig....

    bij mij is de bevalling nu twee maandjes geleden dus misschien moet ik het even de tijd geven!

    twee vriendinnen van mij hebben ook lang op hun eerste menstruatie moeten wachten (een half jaar) en toen kwam het vanzelf weer opgang,
    dus wie weet zit het er bij jou ook aan te komen

    liefs
     
  3. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    Hoi Jyll, hier inderdaad hetzelfde. Het lijkt alsof het niet meer past! Ik heb ook een knip gehad maar ik denk zelf dat het daar niets mee te maken heeft. Het doet namelijk niet zeer bij het litteken maar echt 'erin' (ahum :oops: ) Ik heb ook echt het idee dat het wat strakker is allemaal!

    Ben jij al op nacontrole bij de vk geweest? Dan kan ze nog even naar het litteken kijken!
     
  4. Jyll

    Jyll Actief lid

    6 okt 2007
    103
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    eindhoven
    hoi hoi....

    Ben een paar weken geleden op nacontrole geweest in het ziekenhuis.
    Ze hebben wel naar het zakje beneden gekeken, en vertelde me dat het er goed uitzag.....

    ik had er toen ook nog wel last van en moest het de tijd geven werd mij gezegt!
    nu inmiddels een paar weken later voel ik het tijdens de sex nog steeds,
    ik voel het sterk op de plek waar de knip gezet is...verder komen we niet :( dus kan niet zeggen of het bij mij binnenin ook zeer doet!

    lastig allemaal he!
    Je krijgt er iets heel moois voor terug, dus je weet waarvoor je het allemaal hebt gedaan, maar verlang nou wel weer dat het allemaal weer als vanouds is....
     
  5. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    Dat begrijp ik hoor! Ik denk in jou geval dat je litteken misschien nog te vers is. Toen mijn dochter 2 maanden was kon ik er bij wijze van spreken niet eens naar kijken! Het was toen echt nog veel te pijnlijk. De hechtingen waren ook gaan wijken dus ik heb een flink litteken eraan overgehouden. Inmiddels is het nog wel erg gevoelig maar niet meer pijnlijk. Ik hoop voor jou dat snel minder word.
    Het kan natuurlijk nooit kwaad om naar de huisarts te gaan, maar ik vind het zo'n grote stap..
     
  6. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Het heeft bij mij ook een poos echt zeer gedaan de sex. Uiteindelijk denk ik sinds een week of 2 dat het geen zeer meer doet, tijdens sex.
    Dus geef ht even de tijd
     
  7. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    Niemand ervaring met bloed vegen en/of nog niet ongesteld zijn na 5 maanden? :(
     
  8. Lara1978

    Lara1978 Bekend lid

    14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik ben ook nog niet 'normaal' ongesteld geweest. Pas geleden had ik licht bloedverlies dus ik had de super-ultra-plus maandverbanden al klaargezet (ik hoorde dat de eerste keer erg heftig kon zijn) maar een inlegkruisje was genoeg en na 2 dagen was het alweer gedaan. Ik voel me wel sindsdien alsof ik ongesteld moet worden (het was 2 weken geleden :( ) maar er komt niets...

    Ik geef by the way nog wel volledige borstvoeding ( :D ) dus misschien komt het daardoor niet echt 'op gang'


    Enne.... de hechting.... die voel ik nog steeds! snik snik....
     

Deel Deze Pagina