Hallo allemaal, ik ben sinds een paar dagen zo verschrikkelijk moe, dat het me echt enorm veel moeite kost gewoon normaal te functioneren. Ik ben nu 6 weken en 5 dagen (wat dat nu is met die banner snap ik ook niet). We zijn ook bezig een huis te kopen en daardoor vannacht ook nog eens iets te veel liggen piekeren... Was vanochtend zo moe dat ik me maar ziek heb gemeld. heb echt het gevoel dat ik alleen maar aan het eten (anders word ik misselijk) en slapen ben... Weet iemand hoe lang dit durt en of er tips zijn om je wat fitter te voelen en relatief normaal door een (werk)dag heen te komen?
bij mij was het na dat ik een week of 13 zwanger was over die vermoeidheid, ben nog heel soms wel is erg moe maar dan heb ik het druk gehad op me werk. over dat misselijk zijn wanneer dat ophoud geen idee ben niet misselijk geweest
Pffff klinkt bekend. Deed ik ook nog eens werk waarbij het moeilijk is om wakker te blijven Ik ging slapen wanneer ik daar gelegenheid toe kreeg en 's avonds soms ook al om acht uur (als ik geen avonddienst had).
meid hier ook hoor die moeheid, het is na 12 weken wel iets afgenomen, maar nog steeds slaap ik veelmeer dan voormijn zwangerschap. vooral de eerste weken luisteren naar je lichaam en op tijd te bed, niet te veel hooi op je vork nemen. succes
Pfff, gaat het ooit over dan? Nee hoor, zo na die eerste 3 a 4 maanden gaat het wel even wat beter, maar je moet gewoon alles goed doseren. Op tijd naar bed, je agenda handig indelen zodat je niet iedere keer bij een beetje energie alles op verbruikt etc etc. Goed voor jezelf zorgen dan gaat het vast goed...
ik ben ook ontzettend moe... echt niet normaal gewoon.. had me vrijdag ook ziek gemeld omdat ik gewoon zooo moe was.. het hoort er helaas bij hoop dat wel dat het snel over gaat
Hier nog iemand die even zielig mee gaat doen. PFFF, heb me vanmorgen ook ziek gemeld. zo ongelooflijk moe, kon de puf niet opbrengen. Mijn man heeft me vanmorgen weer naar bed gestuurd Hij mocht me niet zien! Dus ik ben echt aan het aftellen, voor dat ik die 3 maanden voorbij ben en hopelijk een stuk minder moe!
Ook ik ben ontzettend moe en misselijk moet ik zeggen. En als ik eet trekt het een beetje weg, dus je raadt het al: ik eet heel veel op een dag. Verder heb ik ook de hele dag geen energie en voel ik me net alsof ik de dag ervoor flink gefeest heb en drie flessen wijn op heb, een beetje katerig dus. Ik hoop dat het snel overgaat..!
Hier nog eentje die zo moe is, alleen ben ik de 3 maanden al voor bij! En ik had ook echt gedacht dat ik met 3 maanden wat minder moe zou zijn, maar echt niet! Maar ja veel slapen dus (voor zover dan kan )
Tja dames, de eerste 3 maanden wordt de kleine zo goed als gevormd met alles er op en er aan, organen en hartje...ga maar na...het vreet energie. Gewoon toegeven, sociaal leven op een laag pitje en het gaat straks echt beter. Bij mij niet direct na 12 weken maar wel na 4 1/2 maand. Ik melde me ook regelmatig een dag ziek om bij te komen. Niets aan te doen. Sterkte! Marijn
Hier ook 1tje die extreem moe is! Hopen dat het snel weer overgaat! Is niet altijd even makkelijk. Gister ging ik naar Zwolle naar een cd-release party begon om 21.00 en om 21.45 was ik eigenlijk al super moe. Maar kon pas om 23.00 weg. Heb uiteindelijk anderhalf uur in de auto geslapen, wat resulteerde in nekkramp Ook niet echt fijn dus.
ben ook nog steeds héél erg moe! moet echt opletten dat ik heel veel slaap ben nu ruim 13 weken en dacht dat het dan wel over zou gaan maar misschien hoe meer ik naar de 4e maand ga hoe fitter ik word heb ik wel gelezen, hoop het maar want altijd zo moe is ook niks maar we hebben het er graag voor over Groetjes dreams
de vermoeidheid werd bij mij na ongeveer 15 weken minder intens, maar is nooit helemaal overgegaan. ik ben nu nog steeds veel sneller moe en heb meer slaap nodig. Meteen uit werk val ik op de bank in slaap, mijn man laat me dan lekker een uurtje liggen terwijl hij voor het eten zorgt. 's avonds om een uur of 10 gaat het licht bij ons uit.
Goedenmorgen, Ook ik heb me vandaag maar ziek gemeldt, zullen ze niet blij mee zijn op het werk maar ben .... op. Klinkt dat erg he... net zwanger en dan al zooo moe. Maar kon me er echt niet toe zetten om te gaan werken. Ik hoop idd ook dat het over een paar weken beter zal gaan. Zijn jullie trouwens ook zo opgeblazen? (dikke buik). Als je me ziet lopen zou je denken dat ik al veel verder ben hihi komt zeker omdat het de 4e zwangerschap is. Groetjes