20€ korting Greetz geboortekaartjes

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Laetitia, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

    Laetitia Niet meer actief

    Lieve dames,
    ik heb een kortingscode voor Greetz geboortekaartjes van 20€.
    Voorschriften: Geldig t/m 17 mei 2011 en enkel geldig bij een order van minimaal 30 geboortekaarten.

    Dit staat in de email:
    Nieuw bij Greetz: geboortekaartjes!
    We vieren graag de introductie van onze nieuwste producten met onze trouwste klanten. Daarom ontvang jij nu 20 euro korting op geboortekaartjes bij Greetz! Lees in deze nieuwsbrief wat de geboortekaartjes bij Greetz zo bijzonder maakt!

    Gratis proefdruk:
    Het maken van een geboortekaartje is een leuke en spannende bezigheid. Omdat we aanstaande ouders ervan willen verzekeren dat het kaartje helemaal naar wens is krijgen ze nu de eerste proefdruk gratis!

    Vervolgens kun je jouw kortingscode gebruiken voor 20 euro korting op een gehele order. Je kunt deze kortingscode natuurlijk zelf gebruiken of stuur de code door naar een lieve vriendin die binnenkort een kleintje verwacht.

    Bijzondere kaartjes:
    Er is een ruime keuze uit maar liefst 500 verschillende geboortekaartjes. Maak een hip, klassiek of stoere kaart voor een jongen of een meisje.

    Kies uit diverse luxe papiersoorten en verschillende gekleurde enveloppen. Greetz stuurt de kaarten en enveloppen naar je toe. De enveloppen kun je vervolgens met de hand zelf thuis beschrijven!



    PB me als je interesse hebt!
     
  2. Laetitia

    Laetitia Niet meer actief

    en weer ff naar boven
     
  3. Laetitia

    Laetitia Niet meer actief

  4. Laetitia

    Laetitia Niet meer actief

    Ik heb de code weggegeven dus hier kan een slotje op!
     
  5. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    *kloink*
     

Deel Deze Pagina