Het is hier inderdaad erg rustig dit weekend. Denk dat iedereen heel druk bezig is met zichzelf. Wat bij ons clubje op dit moment varieert van onder een hunebed zitten, lekker zwangeren, struisvogelen of misschien net als ik er even liever niet mee bezig zijn. |Ik ben druk aan de studie, wil over drie weken klaar zijn maar ben sinds vorige week weer aan het werk dus moet het ineens in de avonden proppen. En dan heb ik ook nog eens iets elke avond deze week!! Zucht.... zit dus een beetje te stressen terwijl ik het makkelijk haal. Maar die concentratie.....pffffffff Wel goed nieuws op afvalvlak. Ben maandag begonnen en mag dus officieel pas morgenochtend wegen. Ging net douchen en met een midden op de dag gevulde buik gaf de weegschaal mooi -2kg aan!! Zou super zijn maar aankomende week gaat dat niet minder worden, eerder meer want heb drie etentjes. Wilde eigenlijk pas daarna beginnen maar van uitstel komt afstel dus ben nu maar vast begonnen en alles wat eraf blijft is mooi meegenomen. Nu donderdag mijn hardloopschoenen vervangen voor nieuwe die wel lekker lopen en dan op naar de -10kg. (wil mijn kleren weer aan!! Mij past geen enkele zomerbroek meer grrrrr)
Ik ben er ook nog! Heb dit weekend gewerkt en heb nog 3 dagen te gaan. Nog even doorbijten en dan heb ik 4 dagen vrij en daarin 2 bruiloften.
ik ben er ook nog, maar heb alles van de afgelopen week even laten bezinken. Vandaar geen acitiviteit
Ik zie nu dingen van de afgelopen periode die door hormonen, etc. niet meer zichtbaar waren. Aparte ervaring kan ik je vertellen. De tornado van afgelopen week is gedoofd. Ik zit veel beter in mijn vel en ben blij dat ik nog maar 1 dagje hoef te werken. Gisteren een reiki behandeling gehad en dat weer zo prettig. Het was echt herladen en openstaan voor mezelf.
Ha dames, Ik ook weer terug van lang weekend Madrid. Pfff ik vind het maar niks om weg te zijn zo vroeg in de zwangerschap. Ik ben toch al zo'n paniekvogel, maar om dan ook nog eens zo ver van huis te zijn... bleh. Ik ben elke dag bang geweest dat het daar helemaal mis zou gaan! Ik had vrijdag ook na de vlucht last van iets verkleurde afscheiding, dus de paniek sloeg toe en zag ons hele tripje in duigen vallen. Maar gelukkig hield het ook weer op. Hoewel ik me het hele weekend zorgen heb gemaakt (vooral 's nachts, had 1 nacht best last van krampen), heb ik toch ook wel kunnen genieten van ons uitje. Ik ben alleen echt super moe en als ik niet regelmatig eet (om de 3 uur), word ik helemaal naar. Dus mijn lichaam bepaalt momenteel alles en dat maakt het best lastig om de struisvogelpolitiek voort te zetten....
Tja Kirrebir, je kunt het niet meer ontkennen. Ik hoop dat je het een beetje trekt die eerste 12 weken. Ik heb verder over mezelf geen nieuws. Wel kreeg ik een mailtje van BB10. Het gaat een heel stuk beter met haar en het doet haar goed om met andere dingen bezig te zijn. Ze doet jullie de hartelijke groeten en duimt voor heel veel roze in dit clubje.
Fijn dat het goed gaat met BB10! Doe haar de hartelijke groeten. Hoe is het met de studie? Wat doe je ook al weer? Gaat het afvallen nog steeds goed? Ik heb gister toen ik thuis kwam van het werk maar een testje gedaan en de teststreep was nu donkerder dan de controle streep... Dus momenteel zit het met de hormonen wel ok!
Fijne donkere streep Kirrebir? Mooi zo Succes in het zkh zj, laat even weten hoe het was! Hier alles goed. Morgenochtend naar de vk. En alhoewel ik weet dat er niets gaat gebeuren, vind ik het toch retespannend! Nog 6 nachtjes slapen en dan mogen we even naar onze kruimel gluren, ik ben zo benieuwd!
pffff ik heb net een afspraak voor mijn eerste echo gemaakt.... Volgende week vrijdag mag ik komen... Ben nu al zenuwachtig!
Ik durf nog niet... Ik ben denk dit weekend 6 weken, dus met de echo dan nog net wel/geen 7 weken. Ben benieuwd of hij dan al wat ziet. Ik vind echt dat jij zo goed bezig bent met je zwangerschap! Volgens mij lukt het je heel goed om alles gewoon op je af te laten komen. Jaloersmakend!
Ik heb weinig andere keuze toch? Dingen gaan zoals ze gaan. Dus ik doe alsof ik vreselijk zwanger ben. Heerlijk Spannend hoor, die echo. Ik heb hem woensdag. Ieks.
Genieten jullie maar lekker van het vooruitzicht om jullie frummels te zien. Ik ben op mijn vrije dag aan het bijkomen van een bedrijfsongelukje. Gisteren een bol van een waterornament op mijn hoofd gehad. Dit is echt een ander soort rust, want mijn tempo ligt wat lager dan normaal. Mijn hoofd lijkt wat zwaarder, geen hoofdpijn, en soms wat verdoofd. Wel heb ik zeer gevoelige plekken op mijn hoofd en boven mijn oog. Niet prettig als ik mijn wenkbrauw optrek of frons.