@Hilse: Je pendels geven ook verschillende antwoorden Succes morgen bij de ha! @annet: Ik had idd sterk het idee dat het een jongen zou zijn. Pas de laatste twee weken kreeg ik weer meer het idee dat het een meisje was.... je gevoel zegt dus niet alles
Net een echo gehad bij de ha. Maar was nog niks te zien.. Waarschijnlijk gewoon nog heel pril.. Of het is niet goed, dat het bb is. Maar m'n baarmoederslijmvlies was wel verdikt en dat is wel positief Heb vrijdag een afspraak bij de gyn, krijg dan inwendige echo. Zal dan wel meer te zien zijn. Go friday!!!
De eerste keer bij mij uitwendig was ook niks te zien! Pas inwendig kon ze een vruchtzakje zien wat goed was ingenesteld. Dat was het enige. Babytje was toen nog niet te zien, laat staan een hartje! Met zo'n mooie test moet het wel goed komen hoor! Op naar vrijdag! Dat is het gelukkig al bijna!
Oh echt??? Pfieuw Gelukkig is de dag al zo goed als voorbij hahaha! Ga morgen met m'n schoonzusje lekker zwemmen.. (doe de hele week al niks anders ) hagha!
@Hilse: gefeliciteeeeerd!!!! Wat heerlijk voor jullie en alsnog een verrassing joh!! Jammer dat er nog niets te zien was op de echo, maar bij mij konden ze t ook zo vroeg nog niet uitwendig zien hoor. Ik was volgens mij 9 wkn, toen onze uk uitwendig te zien was. @Vogeltje: een meisje, leuk hoor! Nu kan je volop roze gaan shoppen dus, haha. @Annet: wat fijn dat je t goede nieuws eindelijk hebt kunnen vertellen! Vanaf nu vliegen de weken voorbij, dat kan ik je wel vertellen Hier staat inmiddels t ledikantje, zo leuk!
@Hilse: Succes vandaag bij de gyn! Ik hoop dat je al wat kan zien Als er wel een vruchtzakje is te zien maar geen vruchtje hoef je je nog geen zorgen te maken hoor! Vruchtje kan nog zo ieniemienie zijn dat je het niet ziet (zoals bij mij bij 5.3 wk) Ik ga voor je duimen! @Lotje: Hoe is het bij jou? @Romper: Wat gaat de tijd hard heh! @annet: Hoe voel je je? Veel kwaaltjes? Ik ga lekker een weekje op vakantie! Maar heb mn foon bij me dus zal af en toe wel ffies lezen of er nog leuke ontwikkelingen zijn. Fijn weekend alvast!
@Vogeltje: fijne vakantie, geniet ervan! @Hilse: ben ook benieuwd hoe t bij de gyn was! En gaat idd snel, Vogeltje! Over 10 weken heb ik al zwangerschapsverlof! Ik heb gekozen voor 6 weken voor de uitgerekende datum. Moet alleen nog even kijken wat ik aan gewoon verlof over heb, zodat ik dat erbij kan plakken en dan wat extra dagen na de bevallingsdatum heb. Weet jij al hoeveel weken vooraf je neemt?
Sorry dames, nog niets verteld zie ik. Het is ook niet heel denderend hoor. Er was alleen verdikking van het baarmoederslijmvlies te zien. En af en toe een iniemienie zwart stipje wat het beebje kon zijn maar niet duidelijk. Bloeduitslagen pasten ook precies bij dit korte termijn. Heb 10aug weer een echo, over 2wk dus Dan gaan we wel wat zien
@Hilse: dat ieniemienistipje was vast niet zomaar te zien! Mijn 1e echo was ook vroeg en zag zelf helemaal nog geen kindje hoor. Het is dat ze in t zkh tegen ons zeiden dat ik echt zwanger was en ons feliciteerden. Over 2 wkn zie je vast alweer meer!
Ja feliciteerde mij ook al haha, ben benieuwd naar de echo dan Babyzaak gaat stoppen hier; stuntprijzen! Heel lief setje gekocht van Limo basics
Net op kraambezoek geweest. Het was echt zooo'n klein poppie! Echt bizar gewoon. Wel echt een super mooi meisje! Helemaal compleet alleen nog te klein. Ze had haar op de arm en ze huilde steeds een beetje. Komt Sophie eraan (oudere dochtertje net zo oud als Nora) en slaat een arm om haar moeder en om de baby heen en aait en zegt stil maar stil maar. Zo lief!! Moest meteen denken aan mezelf en aan Nora en ik hield het niet meer droog!!! Toen pakte ze ook nog mijn hand en zei baby aaien ze huilt... Te vertederend!
Ben weer thuis van een weekje vakantie! Maandag ga ik weer @Hilse: Leuk heh die kleine ienieminie beebjes Hoe is het met je? Het is al bijna 10 augustus! Voel je je al een beetje zwanger? @Lotje: Jij zit inmiddels al op het wachtbankje... of weet je ondertussen al weer wat meer @Romper en annet: Wat gaat de tijd hard heh! Nog ffies en een beebje ligt in je armen.... Ik heb van de week voor het eerst de baby van de buitenkant gevoeld...
@Hilse: super is dat he! En wat een kriebels gieren er dan door je lijf of niet? @Vogeltje: wat heerlijk dat je de kleine nu ook hebt gevoeld! Is zo bijzonder! Hier voel ik de kleine regelmatig en vriendjelief kan t ook al voelen Afgelopen dinsdag weer bij de vk geweest en alles was goed. Met mij en met onze uk. Hartje ging goed tekeer! Ze zei trouwens dat als ik hem/haar minder dan 10x op een dag voel schoppen (kunnen ook 10 schopjes achter elkaar zijn, das prima) even contact met hun op moet nemen. Dan doen ze extra controle. Maar mijn placenta ligt aan de voorkant en ik denk dat t daardoor komt, dat ik t lang niet altijd heel duidelijk voel. Ik moet me er vaak wel echt op concentreren. Bijhouden hoeveel keer lukt me echt niet hoor. Dus ik let gewoon meer op mn eigen gevoel, of ik uk naar mijn gevoel vaak genoeg vind schoppen. Tijd vliegt idd! Nu alweer bijna 25 wkn. 2de week oktober ga ik met verlof. Ben al druk verzinnende wat ik al die wkn zal gaan doen... @Lotje: wat hoop ik voor jou ook op positief nieuws! Ik duim voor je!
@vogeltje en romper, ja echt heerlijk zo'n klein poppie! Kan niet wachten haha. Voel me af en toe wel zwanger. Maar echt is het nog niet tot me doorgedrongen. Durf het nog niet helemaal toe te laten denk ik!