28 Weken zwanger en erge buikpijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MarijkeV, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarijkeV

    MarijkeV Nieuw lid

    25 aug 2008
    2
    0
    0
    enschede
    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw op dit forum en zit met een vraag.
    (Ik zal me eerst even voorstellen:
    Marijke 23 jaar en 28 weken zwanger van ons eerste kindje.)

    Nou is het probleem dat ik sinds vrijdag continu buikpijn heb, het was vrijdag avond zo erg dat ik de verloskundige heb gebeld en deze heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis. Na veel onderzoeken e.d. konden ze niet vinden wat er aan de hand was. (Met de kleine is glukkig alles goed.) Ik moest voor de zekerheid blijven slapen maar mocht de volgende dag naar huis.

    Ik heb nu nog steeds last van buikpijn, het is nog wel uit te houden maar ik kan niks anders dan op de bank zitten.

    Zijn er nog anderen die hier ervaring mee hebben?

    Alvast bedankt voor jullie reactie.

    Groetjes Marijke
     
  2. Blue Ice

    Blue Ice Lid

    28 apr 2008
    98
    0
    0
    bediende
    Mechelen
    Hallo Marijke,

    Ik ben ook 28 weken zwanger en heb de laatste weken ook verschrikkelijk veel pijn in mijn buik gehad. Het is een soort stekende pijn, ik heb aan mijn gyne gevraagd wat dit kan zijn en ze vertelde me dat dit de spieren zijn die rekken omdat het kindje groter aan het worden is. 3 weken geleden kon ik het ook niet meer uithouden , had constant stekende pijn rechtsonderaan, ter hoogte van de appendix... ik was er niet gerust in, ben nr het ziekenhuis geweest, daar hebben ze alles onderzocht, maar ze konden het niet bevestigen dat het de appendix was, omdat het kindje ervoor lag... de baby lag ook met zijn hoofdje te duwen rechtsonderaan. in mijn urine hadden ze witte bloedcellen teruggevonden, wat dan weer zou kunnen wijzen op een beginnende blaasontsteking... ondertussen is bij mij de pijn al weer veel minder.. ik hoop dat het bij jou ook snel betert, want het is geen leuk gevoel hé... groetjes Ann
     
  3. MarijkeV

    MarijkeV Nieuw lid

    25 aug 2008
    2
    0
    0
    enschede
    Bedankt voor je reactie, het is idd geen fijn gevoel.
    Bij mij is het meer een hele erge menstruatiepijn.


    Ik heb maandag een afspraak bij de gyn voor controle. Dan maar hopen dat ik gewoon weer kan werken.
     

Deel Deze Pagina