29+2 zwanger en menstruatiegevoel en rugpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MevrouwH, 4 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Sinds vanochtend heb ik last van mijn buik en onderrug. Het gevoel komt en gaat een beetje, alsof ik morgen ongesteld zou moeten worden. Pijnlijk is het niet, beetje vervelend. Ik wilde niet voor niks bellen maar uiteindelijk vanwege aandringen van mijn collega’s toch gedaan. Ik moest gelijk komen voor de zekerheid.

    ctg was goed, geen weeenactiviteit oid. Geen ontsluiting. Niks dat lijkt op een aankomende bevalling. Geen blaasontsteking. Om 4 uur ben ik weggegaan en moest even gaan rusten. Douchen werd geadviseerd dat ga ik zo doen. Als ik nog steeds last had om 8 uur vanavond moest ik weer bellen en waarschijnlijk ook weer komen.

    Ik heb nog steeds dat zeurderige gevoel, het wordt niet minder terwijl ik al even op bed heb gelegen. Ik kan ook niet zeggen dat het echt komt en gaat als een wee. Ik voel me echt bezwaard straks weer te moeten bellen. Mijn zoon ligt in stuit en de kans dat hij nu al indaalt is daardoor vrij klein.

    Wie heeft er ook ervaring met die lichte menstruatiepijn zo vroeg. Zijn dat niet gewoon harde buiken of bandenpijn? (wat ik wel ken en zo voelt het niet)
     
  2. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.945
    12.419
    113
    Vrouw
    Heb je urine laten testen?
     
  3. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    ja, die was schoon.
     
  4. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Hebben ze je aan monitor gehangen tijdens die pijn? Want alleen zo kan je iets meter als je aan ctg was en geen pijn had dan is natuurlijk logisch
     
  5. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    ja, maar het is niet echt pijn gewoon zeurderig gevoel alsof je binnenkort ongesteld moet worden. Ctg pakte niks op qua activiteit gelukkig.

    het gaat nu beter al voel ik het nog steeds. Het is nu meer een constant gespannen/zeurend gevoel maar niet pijnlijk. Ook nog last van rugpijn.

    Ik ga morgen kijken hoe het gaat op mijn werk. Ondanks dat ik bureauwerk heb nu (normaal werk ik actief in de zorg) is het wel erg hectisch bij ons. Misschien dat dat iets uitlokt geen idee? Dat het met stress te maken zou hebben?
     
  6. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Herkenbaar!! Ik heb het ook veelvuldig. Inderdaad ook alle onderzoeken gehad. Geen weeën, ctg goed, bloeddruk prima, uitstrijkje, kweekje, geen blaasontsteking.
    Gyn verwachtte inderdaad dat het toch vanuit mijn bekken en banden komt. De groei kan voor een menstruatie achtig gevoel zorgen. Dat prikkelt schijnbaar alles, ook soms de baarmoeder. Maar vertrouw je het niet, trek wel aan de bel. Beter 20 x voor niets dan 1x te weinig
     
    MevrouwH vindt dit leuk.
  7. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    bedankt voor je antwoord. Ik gok dat het ook wat met mijn werk te maken heeft. Gistermiddag kwam het weer opzetten. Ondanks dat ik nu bureauwerk doe in de zorg is het stressvol omdat onze afdeling verre van lekker loopt en er lopen zelfs huilende collega’s rond. Ikzelf leg de lat ook veels te hoog. Er ligt ontzettend veel werk. Ook gisteravond thuis nog erg veel last. Moet het echt even in de gaten gaan houden.
     

Deel Deze Pagina