29 graden slapen alleen in luier?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.018
    413
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi,

    Ik begin toch weer te twijfelen. Bij ons zoontje in zijn kamertje is het ook vies warm 29 graden. Echt klef zweet me rot als ik er alleen al in sta. Hij ligt nu alleen in een luier want ook een dunne slaapzak is erg warm. Warmte kan er natuurlijk ook niet uit.

    Zou het te bloot zijn om alleen in luier te slapen?
     
  2. Esdoorn

    Esdoorn Niet meer actief

    Ik ga het vannacht wel doen, blijft zo warm op de kamer!!
     
  3. Bizzy

    Bizzy Fanatiek lid

    30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik laat Anthony in een kruippak slapen die korte mouwen en broekje heeft ben namelijk bang dat hij door het zweten een koutje vat!
    Je kan ook kijken hoesnel hij afkoelt als je zelf naar bed gaat en hij voelt wat kouder aan kan je altijd nog iets aantrekken toch!
     
  4. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.018
    413
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik laat hem wel alleen in zijn luier. Te heet verhoogd ook de kans op wiegendood.
     
  5. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ik heb mijn zoontje van 8 maanden in zijn luier en romper liggen veel te warm voor pjama of trappelzak
     
  6. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik heb Marin ook in een pamper en romper !
    Had gister een romper met lange mouw aangezien het in de nacht snel zou afkoelen!
    Maar ze was best zweterig! Dus doe nou gewoon vanachte even dekentje over de beentjes!
     
  7. kahrin

    kahrin Fanatiek lid

    8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb een romper met korte mouw en een trappelzak aangegeven. de ramen staan nu nog open en gaan dicht op haar kamer als wij naar bed gaan. Als ze slaapt is ze altijd een stuk koeler, dus in een pamper alleen zou voor haar veel te koud zijn (niet voor een middagdutje maar wel voor een lange nacht).
     
  8. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier heb ik er een die perse haar slaapzak aan wil hebben.
    Ben gelukkig wel zo ver dat ze alleen in haar luier erin gaat.

    Arm ding veelste warm maar ja anders gaat ze helemaal niet slapen.
    De ventilator mag ook niet aan, das eng haha.
     
  9. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Bij Silke op de kamer is het ook 29 graden en zij slaapt in een romnpertje met korte mouwen en in een hul dun slaapzakje. Zo slaapt ze heerlijk. Mijn zoon van bijna drie ligt zelfs met deze warmte tot zijn oren onder een dekbed, die heb ik dus maar even uit de hoes gehaald....
     
  10. daan09

    daan09 Lid

    2 jul 2009
    18
    0
    0
    Mijn zoon ligt ook alleen in zijn luier te slapen; hij slaapt heerlijk en het is veel te warm voor een slaapzakje. Ik had eerst wel een rompertje aangedaan maar toen voelde hij al gauw erg klam aan.
     
  11. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Robin ligt vannacht ook alleen in haar luier. Als ze het koud heeft kan ze onder haar dekentje kruipen, maar toen ik bij haar ging kijken lag ze helemaal boven aan met haar handjes wijd uit elkaar te slapen. Ze heeft het vaak eerder te warm dan te koud.
     
  12. 2009mama

    2009mama Niet meer actief

    hier slaapt hij in een romper,
    ik heb van het cb begrepen dat als ze alleen in luier liggen het zweet geen kant opkan waardoor ze het warmer zullen hebben,
    en als ze romper aan hebben kan het daarin trekken,
     
  13. Suzanne24

    Suzanne24 Lid

    2 apr 2008
    71
    0
    0
    Het is echt benauwd niet normaal!
    Mijn kleine slaapt in een romper met korte mouw en een dun slaapzakje (zonder slaapt ze niet) waarvan ik de rits niet helemaal heb dichtgeritst. Zo kunnen haar beentjes ook wat luchten.
     
  14. ikkelies10

    ikkelies10 Fanatiek lid

    31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    mijn meisje sliep in een romper korte mouw en een heel dun slaazakje
    zonder kan ze echt niet slapen want dan word ze wakker van dr eigen gedraai
    dan meestal als wij naar bed gaan krijgt ze een dun lakentje over

    vanacht heeft ze alleen een luier en een dunne slaapzak aangehad
    en later een dun lakentje
    en ze heeft erg lekker geslapen
     
  15. mamavanukkie

    mamavanukkie Fanatiek lid

    2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Op de kamer van mijjn zoontje was het ook 29 graden, hij ligt in een heel dun rompertje met korte mouwtjes en een dunne slaapzak. Hij heeft heerlijk geslapen, hij slaapt nog. Mama niet, ik bleef maar draaien met die hitte:p
     
  16. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    In plaats van de romper met slaapzak deed ik 'r gisterenavond alleen een romper zonder mouw en een dun broekje aan. Het kind heeft twee uur lang wakker lopen draaien... Gek werden we ervan aangezien we zelf kapot waren. Maar nu slaapt mevrouw nog......
     
  17. est

    est Actief lid

    22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    Hier alleen een rompertje en een lakentje erover. Het lakentje schopt hij meestal van zich af.
    CB gaf bij mij trouwens aan: liever te koud dan te warm..
     
  18. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter slaapt alleen in 1 luier en raam op een kier

    zoontje slaapt in 1 rompertje en dun lakentje
     
  19. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier nog een baby die alleen in haar luier ligt! Overdag en ook vannacht, slaapzak was veel te warm en ook met alleen een mouwloze romper voelde ze klam aan. Ben zo bang voor oververhitting dat ik haar vannacht bij ons in bed heb gelegd en af en toe wat te drinken heb gegeven. Is goed gegaan, ze heeft prima geslapen en wij hebben de halve nacht wakker gelegen ;)
     
  20. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook een romper en luier, romper neemt het zweet op. Raam staat gekanteld open.
     

Deel Deze Pagina