Hoi meiden, Ik zou graag willen weten van welke cyclus je uit moet gaan na een miskraam? ik had bij 6,5 week een miskraam helaas,vanaf de eerste dag gerekend vanaf de mk heeft het precies 40 dagen geduurt voordat ik weer ongesteld werd,nu als ik uitga van mijn vorige cyclussen die waren 2x 28 zou ik 7dagen overtijd zijn !wat denken jullie ? liefs.
Sterkte! Ik zou nog eventjes afwachten tot de 40 dagen! Het kan zijn dat je lichaam nog bezig is met herstellen van de MK.
hoi lola ,daar ga ik ook wel een beetje vanuit maar toch he?,hoe was jou cyclus daarna als ik vragen mag?ik heb namelijk wel het zelfde gevoel als vorige keer toen ik zwanger bleek te zijn.bedankt voor je reactie in ieder geval!en gefeliciteerd met je zwangerschap!gr mell
ik zou denk ik proberen te wachten tot de 40 dagen , maar als ik het zelfde gevoelhad als bij vorige zwangerschapzou ik waarschijnlijk er een testje tegen aan gooien ....ik hoop het oor je ! liefs m@rjon
hoi marjon,heb gister een testje gedaan,maar die streep was zo vaag (als ik het een streepje mag noemen)dat er nog geen zekerheid is,maar moet zeggen vorige keer had ik pas bij 8dagen overtijd positief getest! bedankt voor je reactie trouwens.gr mell
ik heb na mijn mk (curretage) een cyclus gehad van iets van 46 dagen.(daarna wel getest of alle hcg uit mijn lichaam was middels een zwangerschapstest) de ronde daarna was het raak en heb ik getest rond de 33ste dag.ik had geen vermoeden van een zwangerschap, was gewoon benieuwd. hoop voor jou dat het ook raak mag zijn!
Hey Mell, het lijkt of wij in hetzelfde schuitje zitten. Ik heb 6 wk geleden ook een mk gehad en voel me nu behoorlijk zwanger (doodmoe, tijdje geleden behoorlijk wat kramp nu af en toe) maar de test is erg zwak positief. Heeeel erg zwak. Ik denk dat dat nog restje hCG is van vorige zwangerschap, ook omdat het niet toeneemt met de tijd (zaterdag en gisteren getest). Heb je tussendoor wel eens een testje gedaan wat negatief is? Want ik heb bij mij de test nooit negatief zien zijn.
hoi drewb,ik heb 30 mei een mk gehad ,sorry had ik er niet bij gezegt in me berichtje!na de mk een cyclus van 40 dagen en nu zit ik op dag 36 van de tweede cyclus. houd er wel rekening mee dat je lichaam de tijd nodig heeft om te herstellen van de mk ,en wat je zelf al zegt, hcg kan best nog een tijdje in je lichaam blijven zitten.en wat te denken van de hormonen,je lichaam kan nog heel lang van slag af zijn. ben je wel al weer ongesteld geweest tussendoor? ikzelf heb tussendoor geen test gedaan na de mk,maar het is voor mij nu ook al ruim twee maanden geleden,alleen heb ik dezelfde klachten als de vorige keer toen ik zwanger bleek te zijn,het ongigevoel is er maar zet niet door tot nu toe! vervelend he die onzekerheid!liefs mel
@jootje24:nog gefeliciteerd met de zwangerschap en thanx voor de reactie!Ben zelf erg benieuwd wat het gaat doen deze dagen of het doorzet of niet....liefs mell
Hey Mell, geeft niet hoor. Maare, als je toch benieuwd bent, waarom doe je dan niet een testje? Zeker als je volgens je eigen berekening al 8 dagen over tijd bent. Als je inderdaad tussendoor al een keer ongesteld bent geweest, kun je er vanuit gaan dat je cyclus weer op gang is. Een positieve test zou dan ook echt pos. zijn... Bij mij is de test wel positief, maar ik ben tussendoor niet ongesteld geweest en heb em ook nooit negatief zien zijn. Lekker onduidelijk en onzeker dus. Ik houd het er maar op dat je niet eerder zwanger wordt dan wanneer je lichaam er weer aan toe is. En ja, misschien horen die krampen die ik voel wel bij de herstelfase. Maar stiekem hoop ik iets anders...
Ik had zondag ochtend een testje gedaan maar die was zo verschrikkelijk vaag, dat je het echt niet positief mag noemen! Ook niet streep is streep. Vorige keer teste ik pas bij de achtste dag positief ook al vrij laat. Ik houd er ook een beetje rekening mee dat de cyclus weer op 40 uit kan vallen ipv weer de normale cyclus van 28.ik ga met een paar daagjes weer testen,anders blijft het maar geld kosten en dat is ook zonde. Geduld kan ik wel opbrengen ,geen probleem. maar voor jou is het helemaal onzeker zeg!Ze zeggen dat als je 6 weken zwanger was ,je lichaam deze weken ook weer nodig heeft om te herstellen.dus jij zou nu wel weer ongesteld moeten worden ,mits je gelijk weer zwanger bent geraakt!spannend hoor ,houd je me op de hoogte?liefs..